zapezi de april


Această prezentare necesită JavaScript.

13 gânduri despre „zapezi de april

  1. Foarte frumosi corcodusii.Stii, ca se poate face o marmelada, ca un sos, din corcoduse, merge fantastic la o friptura la tava . Asa mincam pe vremuri la bunica si era sosul favorit al surorii mele… In alta ordine de idei, totul arata ft. bine si, masuta aia cu bancutele de lemn e tare aratoasa. Eu m-as infofoli bine si tot as sta nitel pe-afara! Sa ma ninga cu petale albe…

    1. ce-i drept mi-am tot facut de lucru pe langa ei insa imi amintesc ca primavara trecuta pe vremea asta beam zilnic cafeaua la corcodusi. E teribil de frig , la munte se pare ca a nins iar azi a plouat tot timpul.

    1. iti dau eu un corcodus ca la mine ies singuri din samburi. Nu mai prididesc sa-i jumul. Asta-i unul din motivele pentru care nu-i tai -miroase in curte de innebunesti , celalalt e umbra pe care-o fac toata vara. Cat despre corcoduse ele ajung la tuica sau la acrit o ciorba de fasole. 🙂

  2. Foarte tare! Ai o casa frumoasa si mai ai si semineu, pai nu este corect. Altii ca mine nu au decat cate o sobita…… 😦
    A, si mai ai si masa aia din curte, care imi place mie, Hmm!

    1. nu mai fi trista , daca ai loc poti sa-ti faci si tu un semineu. se gasesc camine de toate formele si pe perete drept si pe colt. Mie mi-ar fi placut unul pe colt dar n-am avut suficiente colturi la camera :). Iar masa poti s-o rezolvi cu un butuc mare , mare si mai multi mici pe langa ea. Daca stai intr-o zona de deal/munte nu se poate sa nu gasesti. Daca nu-mi veneau indivizii cu ea in poarta , tot la butuc ajungeam si eu. Dar asa prea mi-a facut cu ochiul desi e cam prea mare si-a fost destul de scumpa , luam o caruta de lemne pe ea. Nu mai spun ca i-ar fi stat mult mai bine in spate in iarba sub cais dar e asa de grea ca abia au urnit-o pana la corcodusi si acolo a ramas. 🙂

Lasă un răspuns

