nu-ma-uita


au inceput sa infloreasca , de la o zi la alta petecutul de pamant unde au fost semanate se albastreste din ce in ce mai mult.

Această prezentare necesită JavaScript.

13 gânduri despre „nu-ma-uita

    1. Balaurico , eu m-am ciondanit cu Madalin toata primavara -el sa punem iarba , eu , nu ca am niste flori. Marturisesc rusinata ca nici eu nu stiam prea bine care-s unele si care-s altele ca in gradina la mine s-au iscrasit fel de fel de buruieni care seamana a flori in stadiu incipient si se dovedesc a fi mandre balarii cand cresc. Am riscat si am zis ca nu smulg nimic din ce-a iesit pana nu vor inflori. Acum m-am linistit. Poti sa mai semeni si acum pentru ca sunt bianuale deci vor rasari probabil prin august cu flori cu tot. 🙂

    1. La ce flori le spui tu micsunele? Ca pe mine ma deruteaza numele asta. Denumirile pe care le stiam eu de la Buzau sunt cu totul altele decat aici la Giurgiu si inca nu le-am invatat. 🙂

    1. da Constantin , mi le-a trimis Elisa si le-am semanat desi cam tarzior dupa spusele ei dar au apucat sa se iteasca de asta toamna. Am stat cu emotii toata iarna ca nu stiam cum vor rezista. 🙂

    1. nu cred. de altfel eu la asta albastru am vazut in aceeasi inflorescenta si floricele roz. s-ar putea sa fie ca la hortensii in functie de ph-ul solului. daca-l pui in gradina o sa ti se umple de flori. 🙂 si pastreaza si tu niste seminte. 🙂 facem schimb 🙂

Lasă un răspuns

