ce face lumea de 1 Mai sau…


… cine n-are iarba verde sa-si puna .

una din temele predilecte ale televiziunilor mari sau mici cu ocazia diverselor sarbatori religioase sau laice este ,agasanta de-acum, intrebare ” ca fac romanii de ….”

Fac pe dracu , fac ce-au facut de cand se stiu , ce-au invatat de la ai lor , adica merg la iarba verde , cumpara in draci , cheltuie in nestire , „incing gratarele” (alta expresie tembela) , beau bere sau vin sau fiecare ce are si se vaita de burta. Lasa in urma mormane de gunoaie , crengi rupte , focuri nestinse , peturi si se intorc acasa fericiti c-a mai trecut un Paste , 1 Mai , sfant sau ce-o fi , inapoi in cutia de chibrit de la bloc injurandu-l sistematic cand pe boc , cand pe base , cand pe madam frunza verde. Inapoi la criza noastra cea de toate zilele. Asa ca zilele astea n-am dat drumul la tv (ca stiam ce avea sa fie), iarba verde aveam la mine-n curte , normal ca am incins si noi gratarul ca doar era 1 Mai – pe care fie vorba intre noi l-am sarbatorit prin munca – si ne-am destrabalat cu o fripturica si-o saramura de crapcean neaos romanesc ca nu mai vrem sa luam de la altii. Suntem adeptii produselor „made in Romania” -macar cu numele ca pana la urma tot multinationalele ne mananca-deci…

Această prezentare necesită JavaScript.

totul s-a desfasurat la umbra corcodusilor , la minunata masa de lemn , noi doi si-un catel dormitand in iarba …

4 gânduri despre „ce face lumea de 1 Mai sau…

  1. vaaaai, ce fain trebuie sa fi fost la masa aia de lemn pe care ti-o invidiez eu, cu servetele alea frumoase si cu talentul tau de a aranja masa! pe catel de ce nu l-ai pozat?
    din postarea asta transpare o atmosfera calda.

  2. noi am refuzat tocmai ca era 1 mai sa facem gratar, asa ca a mers minunat un stufat din carne de ied – autohton, din sat. eu merg cu „nationalismul” local intr-atat incat cumpar mustar facut la febrica din sat, produse lactate si paine produse in comuna, oua, fructe legume – de la localnici. sustinem dupa puteri economia zonei.
    n-am avut grataristi in zona, doar cativa plimbareti cu copii si catei, cuminti si voiosi.

    1. sis , as manca un stufat dar miel/ied. De Paste n-am luat decat jumate si s-a terminat. Mancare gatita am facut sambata ( mi-a mancat juma de zi din cea planificata pentru gradina ) iar duminica am zis ca nu ma clintesc din buruieni drept pentru care Madalin m-a rasplatit cu ce stie el mai bine sa faca. Si zau ca nu m-am suparat 🙂

Lasă un răspuns

