texturi in verde


ma fascineaza , asa cum cresc ele inghesuite , aparent dezordonate dar ce dantele minunate brodeaza…

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre „texturi in verde

    1. mai victoria , eu chiar am niste chestii despre care nu stiu nimic – o fi crin o fi lalea – vorba aia – dar sunt atat de frumoase ca nu le rup. 🙂 Si-apoi cand sunt mici toate plantutele sunt frumoase.

    1. oooo , daaaa , a venit un nene sa ne repare sapatoarea si s-a ocupat si de tevile noastre. merge totul snur , de ce crezi ca sta M. toata ziua in solar? Altfel cine-l prindea pe acolo. Ba mi-a tras acum apa si in fata ca sa nu mai plimbam furtunele prin toata curtea. am luat de la bulgari niste cuple destepte – cam ca alea de la pompieri – si muta doar un capetel de furtun de 2 m de la pompa cand catre zona solar/iarba in spate cand in gradina din fata la flori ( cred ca in sinea lui tot mai spera la un patratel de iarba – daca e cuminte poate i-l si pun) 🙂

      1. hai, ca e cuminte, pune-i si lui acolo niste iarba…
        (am cautat hranitoare pentru pui si n-am gasit. anul trecut erau tone, anul asta am gasit numai din cele mari, pentru gaini adulte.)

        1. am gasit eu la noi scumpe al dracu’ pentru un capatai de jgheab (3 sute de mii). drept pentru care am cotrobait la diverse ramase si-am gasit 1 m de jgheab ramas de la casa si-am facut un hranitor Lindab de toata frumusetea. 🙂 Pentru asta chiar o sa-i seman niste iarba in fata ca merita domnul meu. 🙂

Lasă un răspuns

