new toys


nu, astea nu sunt carlige de rufe ci clesti pentru plante

iar asta nu e seringa ci dispozitiv de seminte (trebuia sa iau eu si unul mai mare ca doar avea – asta merge pana la diametru de 2 mm). din pacate plantatorul de bulbi pe care mi-l doream s-a epuizat pana m-am hotarat eu.

10 gânduri despre „new toys

  1. Clestisori am gasit la magazinele TCM. Sunt minunati mai ales ca la gradinuta mea aia „mare” trebuia musai sa ma orientez spre plante cataratoare. 🙂
    Plantator de bulbi al luat de la brico. 🙂

  2. ce interesante.Seringa aia e perfecta la semanat semintele de radacinoase.Poate gasesc si eu,ca tare mi-ar place in loc sa mai pun cu nisip si oricum sa seman inegal 🙂

    1. eu am gasit-o la Mr. Bricolage la bulagari. Daca ai market-ul la Pitesti poate gasesti 🙂 daca nu , cand mai trag eu vreo fuga – si daca mai gasesc – iti iau eu.

        1. mai sis , sincer inca n-am probat-o ca vremea a fost mizerabila , dar se intrevede oaresce soare pentru weekend si sigur o incerc , macar sa stiu pe ce am dat banii. :)(pan’la urma nicio pierdere , ca n-a costat cine stie ce)

  3. Super, mai ales clestii, nu am vazut prin magazinele noaste. Super la rosii cu arac, chiar bestiale. Ai dat lovitura!!!!
    Plantatorul de bulbi, pe care eu il indragesc si folosesc foarte mult, se gaseste in orice magazin de unelte.

    1. clestii i-am luat de la kauflan din giurgiu , 20 buc (14 mici si 6 mari) 4,9 lei , chestia pentru seminte am luat-o de la bulgari si fraera am fost ca n-am luat si d-aia pentru seminte mai mari ( m-am gandit atunci ca se refera doar la volumul de seminte nu la dimensiunea lor) iar plantator de bulbi a avut tot la kaufland dar pana m-am sucit eu se terminasera. ma gandesc sa mai iau un pachet de clestisori (pana nu se termina si astia), eu am folosit cativa la niste agatatoare mai fragile pentru a fi legate cu sfoara si pe care le tot smucea vantul in toate partile. 🙂 sunt buni ca nu aluneca de pe bat iar planta nu are de suferit de loc.

Lasă un răspuns

