actiunea SOLARIS (6)


rosiile s-au cam ajuns unele pe altele , au tulpini sanatoase , parca-s palmieri , cele de la prematuri s-au inzdravenit bine (chiar nu ma asteptam ) , castravetii sunt la patru ace frunze am vrut sa spun , broccoli e o nebunie de frunze (poate s-o face si altceva in afara de frunze) , varza de bruxelles are vreo 2 cm . Ma intorc la rosii , mai copilesc ceva , mai admir un lupin pus intr-un pahar , mai rup un varf de castravete , o mana de buruienica frageda, frageda pentru pui , zaresc din ce in ce mai multe moate galbene , flori de rosii. mi-ar prinde bine niste albinute. 🙂 

Această prezentare necesită JavaScript.

14 gânduri despre „actiunea SOLARIS (6)

    1. sis , dac-ai sti cate dosare am pe zi m-ai intelege. apuc sa fac poze dar de postat , pauza. mai nou m-am bagat in vie c-au napadit-o ierburile. reusesc doar sapte randuri pe seara si intru in casa la 9:30 – 10 (noroc c-a fost luna plina ) rupta de spate. dar promit ca revin in forta maine cel mai tarziu. 🙂

    1. ce traieste creste – vorba socrului meu – in fiecare zi se mai inalta putin si cum eu intru cam la doua trei zile diferenta e izbitoare. mai ales cand vad ca iar trebuie sa le copilesc. fac astea la copii in nestire si cei din varf cresc atat de repede ca aproape nu-i deosebesti de tulpina principala. o fi si norocul incepatorului dar cred ca si pamantul are un rol. pe locul asta a fost doar vita de vie – cum zice nea Ionel , mesterul care-mi face gratarul – pamantul e odihnit. si cum l-am ajutat si cu niste mranita buna , se vede . chiar si rahiticele mele de rasaduri s-au inzdravenit.

  1. mai sa nu le deochi, frumoase sunt rosiile tale.
    cu peticutul de verde se aude ceva? gazon ,trifoi, lucerna, verde sa fie, ca uite ce cuminte e domnul tau.

  2. aoleu , ce mandra sunt de mine si de el dragul de el. va dati voi seama ca prima lui grija dimineata e solarul? asta in trecere prin curtea puilor pe care-i scoate la zbor si-i hraneste. Doamne , de mi-ar fi zis cineva ca Madalin va tine un catel in casa – pe care sa-l si iubeasca – ca va avea un caine mare-n curte – de paza , dar cu care va vorbi ca si cu un om , ca va creste pui – va dati seama ca eu sunt la serviciu iar el e cel care le aduce „smoc de flori la subtiori ” toata ziua si ca va cultiva si rosii in solar – el care n-ar fi vazut decat iarba verde peste tot ( ha , acu el le uda , el le bibileste si urmareste , el le aeriseste) … Ador vremea asta , nu-i nici cald , nici frig nu mai e si canta o privighetoare , Dumnezeieste de frumos. nu miroase decat a verde , zgomotele orasului sunt prea departe , doar tipa de la informatii de la Kaufland se mai aude cateodata vag (daca bate vantul din partea aia). in rest fosnet de ierburi , frunze si aripi , ciripit de pasari , bazait de gaze…

  3. Ah, ce de rosii o sa culegi, Daiana ! Arata nespus de bine ! Ftu, ftu , sa nu le deochi !!! Mie la rosii mi-a stat inima, da si restul e superb ….

Lasă un răspuns

