irisi noi si vechi


Această prezentare necesită JavaScript.

nu va lasati inselati de aparente. primii sunt nu albi cum ati putea crede ci galbeni – i-am luat acum doi ani de pe langa un canal de irigatie pe cand masuram campurile batute de piatra. nici nu credeam ca s-au prins pentru ca anul trecut n-au inflorit. deci cu atat mai mare a fost surpriza anul asta. Culoarea palida e din cauza luminii. In plus , aparatul meu da semne de oboseala. urmatorii sunt o combinatie de galben cu mov iar ultimii desi par albastri , au iesit asa tot din cauza luminii – sunt la umbra langa corcodusi- ultimul a iesit real pentru ca e undeva la soare. Pe ceilalti vechi albi si mov  i-ati vazut deja

6 thoughts on “irisi noi si vechi

  1. Cristina , Constantin , am de gand oricum sa mai despart tufele sa le mai insir si prin alte locuri , ba cei galben cu mov chiar vor fi mutati cu totul pentru ca sunt chiar in fata gratarului si vor fi stanjeniti in permanenta. in plus imi place sa ofer flori asa ca astept adresele voastre si cand fac operatiunea … :):):)

  2. imi plac irisii de nu mai pot, dar din pacate n-am nici unul. Ma tot gandesc de anul trecut cum sa fac rost si eu de unul, dar mi-e rusine sa ma duc sa cer de la oamenii pe care nu-i cunosc, asa ca astept pana la primavara, cand mi-a promis cineva ca imi face rost.
    tu esti o fericita cu o asemenea colectie, sa-ti traiasca si sa se inmulteasca!

Lasă un răspuns

