new toys (2)


sau unde dai si unde crapa

Vineri am fost la bulgari. Ne-am dus sa cautam niste piatra pentru stalpul din fata care a ramas asa , nefinisat . Conteaza mai putin , insa de la piatra am ajuns la practiker de unde mi-am luat o jucarie noua. Si anume o plasa pentru plante urcatoare , dimensiuni 1,5 x 10 m , ochiuri cu latura de 10 cm. Numai buna pentru solar si pentru castravetii mei pe care inca nu m-am invrednicit sa-i leg pe vreo sfoara desi ele stau atarnate deasupra fiecarui cuib. Am s-o prind de grinda de sus iar dragii de ei se vor catara cu forte si carcei proprii fara vreun alt efort din partea mea . Sau cel putin asa sper …

Plasa e buna pentru orice planta agatatoare insemnand flori sau legume. Si normal ca am gasit si minunatul plantator de bulbi cu care nu mai am ce face acum dar mai tarziu… imi va fi de folos.

Oricum , la intoarcere era sa fac infarct. Abia plecati din Ruse a inceput o ploaie cu tunete si fulgere. Ploua totusi curat si drept , pe pod abia se zarea malul celalalt – adica la noi. Cand am ajuns in vama ne-am intalnit cu niste cunostinte care ne-au dat vestea minunata – batuse piatra si inca bine de tot. Primul gand a fost – SOLARUL !!!!!!!! – (ca puii ii bagasem la adapost inainte sa plecam). Am ajuns acasa cu sufletul la gura si-am rasuflat usurati. Era inca la locul lui , nu a patit nimic desi piatra inca se mai vedea prin iarba. A fost destul de maricica ( 1,2 cm) dar pe zona noastra mai rara. In oras a fost insa mai mare si mai multa. Norocul nostru. Totusi , ceva ceva prin gradina a suferit. Nu iremediabil dar… corcodusele au ajuns cam un sfert pe jos iar capsunile prezinta lovituri. Cat despre flori , n-au patit nimic. Fie au fost prea mici si nu le-a nimerit fie au fost prea mari si au rezistat. Asta de bine ce ma laudam cu gradina. Bine ca n-a fost mai rau 🙂

 Si acum iata jucariile cele noi :

8 gânduri despre „new toys (2)

  1. Buna smecheria cu plasa (pinggg…idee…de unde fac rost de o plasa pentru porti de fotbal?) ca pe la noi n-am vazut asa ceva
    si dupa ce cresc castravetii sau fasolea stai in cort si le culegi… tareeee…

    1. cum spuneam , din fericire nu s-au produs pagube (in afara de faptul ca buruienile sunt mai viguroase ca oricand 🙂 ) si de atunci nici n-a mai plouat semnificativ . Cat despre jucarii , plasa minunata tot n-am reusit s-o agat inca. 🙂

    1. multam , din fericire n-a avut de suferit dar in cele cateva zile cu caldura iar m-au napadit buruienile. Imi vine sa le dau drumul puilor in gradina sa faca putina curatenie. Dar mai au de invatat sa deosebeasca buruiana de flori :):):)

Lasă un răspuns

