bucatareala rapida


Bucataria n-a fost niciodata pasiunea mea dar trebuie sa mai si mancam. Cea mai stresanta intrebare pentru mine este „auzi , da’ noi ce mai mancam azi?” Si cum in pana de inspiratie eu sunt mai tot timpul…. m-am gandit ca macar fetele mele (si altele ca ele ) sa nu duca lipsa .

Deci – cartofi noi cu snitel din piept de pui.

Snitelul e simplu de facut n-are rost sa mai explic . Si totusi , se fasoneaza pieptul de pui in felii subtirele , nu e nevoie sa fie batut ca snitelul de porc sau de vita , se sareaza , pipareaza dupa gust ( un praf acolo ca va dati voi seama daca a fost prea mult cand il mancati). Le tavaliti bine prin faina apoi prin ou batut si le prajiti in ulei incins – altfel se lipeste.

Poza asta nu-i de acum ci e putintel mai veche. 🙂

Am curatat cartofii si i-am taiat cubulete. Intr-o tigaie i-am calit putintel in ulei incins

, un praf de sare ( cam cat iei in trei degete sa arunci peste umar cand versi sarea accidental 🙂 ) , apoi am tocat maruntel niste usturoi verde din gradina si l-am aruncat peste (cam trei-patru fire)

I-am tot amestecat ca sa nu se lipeasca si cand au inceput a semana cu cartofii prajiti am picat(turnat) putina apa (cam juma’ de ceasca mica de cafea) , am dat focul mic si i-am acoperit cu un capac. I-am lasat sa asude nitel inabusiti si-am repetat operatiunea pana cand s-au inmuiat. Cum stiti ca sunt gata? Ii gustati! 🙂

Aproape de final am tocat o mana  de marar ( ca am tot in gradina ) si am lasat ca aromele de usturoi si marar sa faca schimb de impresii. In farfurie le-am trantit un musafir de ultima ora , patrunjel verde si proaspat . Reteta poate fi oricand revizuita si adaugita.

Pofta buna!

13 gânduri despre „bucatareala rapida

  1. bucataria nu erqa locul meu favorit din casa :D. nici acum nu e daca ostilitatile doresc sa se extinda dincolo de limita unei jumatati de ora :D. altfel, snitzel rulz si cartofii aia la fel, buni se mai arata, cu toate verdeturile alea!

  2. subscriu la chestia cu pastilele; eu ma stresez ca nu stiu ce sa-i fac copilului sa manance zilnic, iar el ca sa petreaca mai mult timp cu mine, stiind ca asta e cel mai mare sres al meu si ca pierd timp cu gatitul, zice ca mancam „ce-o fi” dar asta nu inseamna orice!!! Dar tot mai bun e un cartof fie el si fiert cu sare, peste care pui marar tocat din gradina si patrunjel

  3. Si noi ieri am mancat acelasi lucru, mai putin patrunjelul si in loc de snitele au fost ciocanele la capac. Deh noi suntem grasi n-avem voie doua prajeli deodata. Macar atat.
    Sa va fie de bine!

    1. Mersic , Adinuca! Eu n-am probleme cu greutatea , slabesc si ma ingras de pe o zi pe alta. Madalin in schimb trebuie sa tina regim. Mama si cateodata asa mi-e pofta de cate-o prajeala d’aia gretoasa , cu salata cu otet mult , cu toate condimentele posibile. Eh … si ma desumflu repede cand ma gandesc la el sa nu-i fac pofta. 🙂 🙂 🙂

  4. asta numesti tu simplu si rapid??? 2 mancaruri, ambele facute pe aragaz si cu oarece manopera inglobata?? da’ sen’vişul ce are?? sau branza cu rosii?
    glumesc, desigur, dar si eu detest bucatareala si mancatul. mi se par ambele o pierdere de vreme si de resurse, insa daca asa am fost conceputi, asa tre’ să defilăm.

    1. Maaaama , Cristino , cand m-ai luat asa tare o bagasem pe maneca. Aproape uitasem despre ce mancare am postat si ma gandeam ” ce-am facut?” 🙂 mi-aduc aminte anul trecut , mai bine zis asta-vara , cand eram singura acasa chiar eram in elementul meu in ale mancarii – rosii cu branza la greu. Vine ea si vremea lor. 🙂 ca doar am solarul plin 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

