monstrii sacri din gradina mea


pai primul ar fi monstrul ierbos , dungat verde alb , mai nou cu o creasta de spice , aproape cat gardul de inalt si cam tot pe-atat de lat. Trebuie sa-l pazesc pe Kimi sa nu intre in el ca nu mai iese o saptamana de acolo.

Apoi monstrul clapaug deocamdata , muntele de nalba cu niste frunze ca urechile de elefant , creste , creste si deja isi arata coltii de pe spate ce se vor umple de flori.

Apoi monstrul mentolat , menta verde  care se intinde cu aceeasi viteza cu care creste , ametitor de aromata , parfumata …

In final , monstrul roz , labartat mai mult decat inalt , tras spre pamant de guguloaiele roz , inmiresmate … si mai are de inflorit…

Ei si o multime de alti monstruleti mai mici pe care-i voi prezenta la vremea lor .

7 gânduri despre „monstrii sacri din gradina mea

  1. Fantastic bujorul!!! La mine , dupa trei ani a facut doua flori si la tine a crescut ca-n jungla…Vezi, la ce e buna iarna grea ?
    Ce faci cu menta ? Am si eu in prostie si ma batea gindul , sa fac lichior. Ce zici ? Ai incercat vreodata ?
    Tufa aia , daca e frumoasa si ai loc, de ce sa o tai acum . Mai incolo, cind se usuca…

    1. eu sa tund vreo tufa????!!!! mai bine imi tai o mana. 🙂 Nu sunt adepta gradinilor liniare , incorsetate in ronduri si straturi , imi plac cele luxuriante , aglomerate , nebune …
      Cat despre menta , cred ca niciodata nu m-as satura de ea. Din cea de anul trecut am avut pana de curand . As face si lichior dar uite ca nu m-am gandit pana acum. Ai o reteta? 🙂

    1. Nimeni nu se atinge de ei. La cel ierbos ii tot dadea socrul meu tarcoale c-o foarfeca sa-l tunda ( i-am dat si lui acum un an si l-a ciumpavit saracul de-i plangi de mila , soacra-ea se tot vaita ca -i taie tot). Credeam ca fac atac de panica , mi-a mai facut el asta toamna o boacana cu o tufa de crizanteme revarsata pe alee de l-am boscorodit o saptamana. 🙂

    1. pai bujorul sta de vreo trei ani pe pozitie , in primul an l-am pus destul de tarziu in primavara si pana toamna s-a uscat. Dupa un an a rasarit dar n-a facut nicio floare. Dupa inca un an a inflorit dar era cam jumate din cat e acum si anul asta il vezi cum e. 🙂

Lasă un răspuns

