pentru binele lor


al trecatorilor , ca sa nu-si suceasca ,Doamne fereste , gaturile sau sa calce stramb sa-si scranteasca vreun picior , am acoperit gardul. Pana vor creste florile , pana voi pune un gard viu , pana se va intinde iedera si clematita si caprifoiul , am gasit solutia temporara si mai ieftina decat un gard de lemn. Am lasat totusi o margine prin care cativa maci sfiosi ( atat de sfiosi ca s-au inrosit ca focul) sa-si faca putin curaj si sa intre in gradina mea. Si pentru ca nu putea ramane nepavoazata tocmai casuta puilor , am cumparat ultima rogojina din Gostinu si-am acoperit peretele dinspre drum. Arata altfel decat scandurile golase de pana acum. Ce parere aveti?

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „pentru binele lor

  1. cred ca rogijina e mai ieftina decat la Baumax, asa-i? si oricum e lucrata cu mai mult simt de raspundere. Ma intereseaza si pe mine pentru un gardut provizoriu. poti sa-mi dai un pret? mie imi place mult rogojina, fie ca e pentru paravane, fie ca e pentru podele; mi-aduce aminte de fina batrana a lui tataie care stataea vizavi si pe chiolan avea rogojina . era asa o senzatie placuta cand calcam desculti pe ea vara! prima data paseam cu timiditate crezand ca, datorita aspectului ne inteapa ,insa pe masura ce incepeam eu cu sor’mea sa ne invartim pe langa cuptorul ei de caramida unde gatea, simteam o placuta senzatie de fin si de cald,cum s-ar zice azi soft…paradoxal, nu?!rogojina mie mi se pare soft;oi fi eu normala?oricum in prima urmatoare a mea bucatarie pe jos voi pune rogojini!!!!!

    1. Lus , mi-aduc aminte si eu de o fina de vis-a-vis , o fi tot aia? Rogojina e lucrata ca lumea si a fost foarte ieftina dupa parerea mea – 40 de lei (noi) cu dimensiuni 1,6 x 2,7. Din pacate a fost ultima . S-a dus Madalin la Gostinu unde se pare ca era crema rogojinarilor din zona. Zice-se ca faceau candva in nestire dar mestesugul s-a cam dus – asa cum se duc toate la noi ca frunza lui madam – . Cu chiu cu vai am mai gasit o babuta-n sat – una mai am maica , nu mai fac ca e greu si lumea nu mai cumpara. Las’ ca luam importate din China , de bambus , dublu la pret , jumate la calitate. Si eu mai caut , cand gasesc te anunt. 🙂
      Care bucatarie ? 🙂 aia de langa mine? 🙂

Lasă un răspuns

