un an


a trecut nici nu stiu cand…

parca ieri cautam de plictiseala site-uri de gradina , nume de flori , seminte si alte nebunii , doar asa sa-mi treaca vremea. Pozam gradina doar pentru mine , pentru aducere aminte , pentru simpla frumusete a florilor si nici prin cap nu-mi trecea s-o impart cu cineva. Aveam multe de intrebat , multe de raspuns dar nu aveam curajul nici pentru una nici pentru alta… Si uite-asa , tot cautand , m-am gandit sa caut si in sectiunea de bloguri. Sincer , habar n-aveam cu ce se mananca ” a fi blogger” , mi-am amintit intr-o doara sfatul Crinei de cu vreun an in urma – mami , tu ar trebui sa-ti faci un blog- Pfuai , eu si blogul , ce e aia , nu am timp de asa ceva….

Asa am dat peste blogul Elisei , timp de vreo saptamana l-am studiat pe indelete cotrobaind prin toate categoriile. Timida la inceput , ma gandeam , oamenii astia se cunosc , sunt prieteni altfel n-ar putea asa pur si simplu sa intre pe site-ul cuiva sa comenteze , se vede ca se cunosc bine si de multa vreme. Am inceput sa citesc nu doar articolele postate ci si comentariile si accesaam si link-urile din blogroll. Treptat intram intr-o lume fascinanta a iubitorilor de flori , de gradini , de munca , de pamant … Si incepeam sa-i cunosc putin cate putin pe fiecare , sa stiu ce le place , ce-i doare , ce-i apasa , ce griji au , ce temeri , ce intrebari , ce vise … Ma regaseam in multe din scrierile lor si ii simteam din ce in ce mai aproape , mai prieteni , imi doream sa intru in comunitatea lor , aveam si eu ceva de spus , de aratat , de intrebat sau de raspuns. Si mi-am luat inima-n dinti , am lasat un prim comentariu apoi intr-o buna zi , mai exact fix acum un an mi-am facut un blog. Pentru timp liber si nu numai. 🙂 De-atunci mi-am facut o multime de prieteni – sunt sigura de asta pentru ca nu poti iubi frumusetea , florile , viata si sa fii in acelasi timp nesincer. Eu cred in voi , cei care ma vizitati , cu care de un an am impartit si bune – examene , admiteri – si rele – tristeti , boli – experiente mai mult sau mai putin placute , amintiri placute sau dureroase , voi de la care am primit si laude si admiratie si imbarbatare si compasiune. Dati-mi voie sa va numesc prietenii mei , nevazuti (unii) , dar mereu alaturi. 🙂 Si cum sa nu fie asa cand ne stim atat de bine , avem atatea in comun , ne-am vazut copii crescand , ne-am cunoscut nepotii , rudele , ne-am impartasit impresiile , ne-am plans si ne-am bucurat impreuna , ne-am dezvaluit sufletele … Astazi , dupa un an , va multumesc ca existati.

29 de gânduri despre „un an

    1. La multi ani si voua Alexandra! Uite mai acu o ora am intrat si eu in casa din gradina. De bine ce-am implinit un an am lasat-o mai moale in avantajul solarului. Dar poate maine postam ceva 🙂 🙂 🙂

    1. Multumesc Constantin! Las’ ca te vad au peste un an! Pana acum blogul mi-a adus niste prieteni. Virtuali dar – zic eu – si reali in acelasi timp. Si asta ma bucura cel mai tare. 🙂 🙂 🙂

  1. La multi ani ! Sanatate si bucurii, tuturor ! Si o gradina plina de flori si roade, asa, romantica si plina de plante dezordonate, cum iti place tie…

    1. Multumesc Florine ,
      La multi ani si tie si blogului tau. Ai grija cu solarul ca bantuie mana si pe acolo nu doar pe afara. Si la anul sa-l faci mai mare , vei avea deja o experienta bogata. 🙂

      1. Deocamdata am reusit sa fac fata la buruiana si mana in solar. Mai mare nu o sa il fac pentru ca nu am timp de mai mare si la anul vreau sa ma apuc de casa … deci timpul va fi foarte scurt. Pe viitor am in plan un solar mare.

    1. Cam asa-i Balaurico , parca ne stim de-o viata. Si florile si cateii si cerurile… Sanatate multa iti doresc , tie si Balaurului consort . Si la cat mai multe „panselute” 🙂

Lasă un răspuns

