trandafiri (2)


nu stiu ce sa aleg pentru concursul Alexandrei. Pentru mine toti sunt la fel de frumosi. 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

10 gânduri despre „trandafiri (2)

  1. victoria , si ai tai sunt frumosi. cred c-o sa dau cu banul. 🙂
    sis, le-am tot zis astora de la wordpress de chestia cu mirosurile dar vad ca sunt neseriosi 🙂
    daiana , mai ai timp pana maine:)
    constantin , cei doi albi de fapt sunt galbeni 🙂
    alexandra , sa incerc sa ghicesc? – poate cel mov?
    florin , am avut si eu unul portocaliu dar mi l-a inghitit monstrul ierbos in stansa colaborare cu Kimi. n-am mai reusit sa-l resuscitez. 😦

Lasă un răspuns

