melc melc codobelc


nu stiam de ce toti puii erau agitati si sareau ca bezmeticii de parca erau la olimpiada de sarituri in inaltime. 🙂

Intr-un final am descoperit si obiectul curiozitatii lor , lung de vreo 7 cm , cu ditamai vila in spate , traversa tacticos si imperturbabil un stalp de gard.  🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „melc melc codobelc

  1. Ha, ha! Sunt aşa de simpatici când se miră ca prostănacii atunci când văd ceva nou, nemaivăzut până atunci! E mult până îşi face unul curaj, că pe urmă tăbară toţi pe biata victimă. Eu m-am distrat copios cu o coropişniţă. S-au speriat rău de tot când au văzut „lighioana”, aşa ce gălăgie făceau, dar au sfârşit prin a o mânca după ce au făcut-o …ştafetă!
    O zi frumoasă!

  2. fetelor , zau ca nu stiu – mi-a fost nu-stiu-cum sa asist la carnagiu asa ca am plecat rapid din zona de razboi si prefer sa-mi inchipui ca pana s-au perfectionat ei in saritura in inaltime , el , musiu melc, a reusit sa traverseze cu bine cei 20 cm de stalp pana intr-o zona mai sigura. 🙂

Lasă un răspuns

