blogarit de….(vara spre toamna)


hmmm…. titlul asta l-am mai folosit candva. am vaga impresie ca lumea nu prea mai are chef de blogarit. postarile sunt din ce in ce mai rare , unii chiar si-au sters blogurile , altii au inchis comentariile sau pur si simplu nu mai posteaza. o fi lipsa de timp , lipsa de idei , lipsa de noutati lipsa de interes. … ce sa te mai intereseze cand nimic parca nu mai merge? sau poate asta-i durata de viata a unui blog – un an si gata – dar nu , ca sunt si bloguri cu vechime . parca ma prinde si pe mine lenea sau gandul ca ” la ce bun? ” , „pe cine intereseaza ce-i la mine?”

si totusi fac un efort , sa mai sortez niste poze , sa le incarc , sa vi le arat , poate va vor bucura …

o sa incep cu gardul cu zorele , semanate foarte aproape de locul unde pana mai acum o luna inflorea clematita grena

la anul sigur voi semana mai multe

apoi voi continua cu un bobocel de conduras – e atat de delicat…

dar ce ziceti de nebunul asta de arbore de matase? e de la Maryanne si avea doar zece cm. cand l-am plantat. Acum cred ca are peste un metru.

canna galbena cu stropi rosii. e ultima care a inflorit. chiar ma temeam ca am pierdut-o ca pe cea portocalie.

ei , de minunea asta de soare ce parere aveti?

aici e razboi in toata regula intre hreanul pe care (am crezut ca ) l-am scos asta primavara , gladiolele stramutate , trandafirul rosu pe care mi l-a luat M. de 8 martie , cateva fire de busuioc/menta chinezesc/indiana – tot nu stiu ce e ca miroase a amandoua- un cuib de rosii , niste galbenele s.a.m.d.🙂

asta mi s-a spus ca e iuca autohtona ca pe cea de la greci o am in ghiveci – na ca fac si versuri…

o dalie din cele cumparate anul asta – restul nu stiu ce s-a intamplat cu ele , aveam una roz stelata , o splendoare dar nu mai e , probabil am amestecat cartofii astatoamna si s-a pierdut – n-am rabdare sa le pun pe sortimente , toamna le pun pe toate la gramada si apoi astept sa vad prin ce colt de gradina s-a nimerit.

si cam atat deocamdata…

4 thoughts on “blogarit de….(vara spre toamna)

  1. Zorelele ma fac, sa imi doresc, sa pun muuulte pe linga gard la anul viitor, dar ( fiindca m-am ars o data ) pe dinafara. Sa ma bucur de flori, da sa nu-mi sugrume trandafiri. Cu Monarda, ma straduiesc, sa o prind in gradina. Sint la a doua incercare. Imi place enorm parfumul ei si, ca, e iubita de insecte. Canna si dalia si coltul salbatic sint super. Si nu-ti bate capul, toate gradinile sint in semi-paragina acum … Nu vezi, ca nici nu mai fac poze in gradinita. Astept ploile … si tai uscaturi … Si ma uit la pozele altora !

  2. Daiana, „firele de busuic/menta…” cele cu flori rosii din fata hreanului sunt Monarda,
    (engl. Bee Balm), cred ca le zice si Bergamote in romana. Sunt perene, o sa le ai si la anul, se inmultesc usor si cresc ca o tufa. Atentie la apa, se imbolnavesc usor de fainare, dar sunt atat de frumoase si parfumate ca merita sa le tii in gradina. Se face ceai din frunze ( nu am incercat) si albinele, fluturii si bondarii sunt innebuniti dupa Monarda. Canna si floarea soarelui superbe! imi place si tufa aia de zorele, si pomul de matase, si… ce le faci sa creasca asa frumos? Blogerii gradinari sunt pe aproape, precis ca petrec timpul in gradina mai mult pe net…nu-i asa ce superb arata gradina in luna august? Toate cele bune!

    1. oh, stiu ca sunt perene si se inmultesc destul de usor , le am de un an si deja s-au mai raspandit prin gradina. nu stiam ca le zice bergamote , auzisem de planta dar habar n-aveam cum arata. dana daca ai sti ca nu le fac mai nimic , le las in legea lor si din cand in cand le mai curat de buruienile astea nenorocite. anul asta chiar nu m-am ocupat deloc de flori , mai mult de solar care , gata , s-a trecut. am avut recolta frumoasa dar acum nu prea mai am rosii in gradina. nu-i bai , cate sunt imi ajung dar cred ca gogonele nu mai pun anul asta de la mine. gradina pe bucati arata bine dar in ansamblu e jalnica , mult mai urata decat anul trecut. poate la anul…. tu ce mai faci?🙂

Lasă un răspuns

