de weekend


trecea saptamana si uitam sa va povestesc ce-am facut in weekend. Treburi importante !!!! Adica am cules via. Sambata de dimineata am avut un timp grozav. Putin nor (nu, n-a plouat) , putin vant , numa bine pentru ce ne propusesem. Am terminat-o destul de repede mai ales ca un rand i l-am lasat Madalinei care venea acasa si-a vrut sa aiba si ea ceva de cules. Au fost struguri buni; dulci ( ca asa-i in anii secetosi)  si multi (semn ca a fost taiata bine ). Apoi ne temeam ca incepusera sa-i dea graurii tarcoale si sperietorile puse de noi pe ici pe colo nu prea-i impresionau in vreun fel. Noroc cu iarba crescuta ca altfel… Asa ca avem vin pentru la iarna , au iesit 180 l de must , o bunatate dar care deja a luat-o din loc. Fierbe intr-o veselie cu caldura asta care nu semai termina. Pozele le-am facut cand s-a apucat Madita de treaba adica mai spre seara. De pe un rand de 10m a adunat vreo sase galeti bune. Erau ca purceii , brobonati si aburiti de-ti venea sa-i saruti nu sa-i mananci. Parca erau vii. 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „de weekend

Lasă un răspuns

