de co


nu e vorba despre decoratiuni nici de monoxid de carbon ci de concediul de odihna din care tocmai am revenit.

Deci , bine v-am regasit dragilor. Asta nu inseamna ca nu v-am urmarit dar mai pe usor asa ca am fost tare ocupata.

Vedeti si voi cata treaba am avut. Plus vreo doua zile de curatenie crunta ca ma napadise praful – munca in zadar as zice eu ca in urmatoarele doua nu se mai cunostea mare lucru- , mai mult am curatat si solarul de uscaturi dar despre asta un post separat si pe final nunta cuiva drag ca sa inchei concediul intr-o nota de veselie.🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

10 thoughts on “de co

    1. ti-as face cu drag de-ar fi al meu dar e luat cu imprumut. Am jurat ca in iarna asta imi cumpar si cazan de tuica si zdrobitor si presa pentru struguri sa nu mai stau sa ma rog de toata lumea. am pierdut o gramada de timp doar cautand pe cineva sa-mi dea si mie ustensilele astea … toti cu care aranjasem se trezeau in ultima clipa ba ca nu le au acasa ba ca nu gasesc nu stiu ce la ele…. Lume , de!🙂🙂🙂

      1. Am glumit, cum sa se poata asa ceva cand nu se poate nici pe plan local🙂
        Pentru mine este un mister asta cu cazanele, toata lumea cu care vorbesti pare dispusa sa te ajute, dar cand sa trecem la treaba,efectiv ba ca nu s-a deschis cazanul ca nu au fost prune si merele sefierb iarna, ba ca tre sa ai de un cazan 300 delitri, ba ca una ba ca alta, nuj daca ma intelegi.
        Eu nu sunt asa, eu nu promit daca nu pot fi sigura ca fac si nici nu dau sperante..
        Sunt cam necajita ca am atatea …de piersica si pere si-i pacat sa le arunc.

        1. mai rau e ca esti dezamagit de persoane la care nici nu te asteptai. Noi aveam o relatie f buna cu vecinii nostri care ne-au dat cazanul cu pricina si anul trecut si acum doi ani. Chiar si anul asta cand am vorbit la inceput au zis ca , da , cum sa nu , doar suntem aici si ne ajutam. Ba i-am mai si lasat sa se insire cu vreo cinci glugi de coceni de porumb in poarta mea pe locul meu. Si cand m-am dus sa iau cazanul si-au adus aminte subit ca era undeva la reparat dat de vreo luna (cica) sau de asta toamna (tot cica) – in fine , noroc ca am gasit altul la altcineva ca altfel aruncam o gramada de fructe. …🙂

  1. am vazut ca ai hosta. ti-a inflorit?
    am mai vazut ca ai avut si tu ardei iuti din aia sub forma de trandafir. ai tai nu se fac rosii? ai mei se faceau un rosu inchis.
    si la tine au frunzele de visin niste pete. nu dauneaza muraturilor?
    in rest, felicitari pentru atata harnicie.

    1. ba da , a inflorit insa undeva pe la sfarsitul lui august , inceput de septembrie. ardeiasii trandafir nu sunt productie proprie ci sunt luati din piata 1 leu 5 buc. frunzele de visin le-am mai curatat. nu cred ca e vreo ciuperca , pur si simplu cred ca se uscau de seceta. Oricum si in anii trecuti cam tot asa le-am pus si n-au daunat muraturilor. Multumesc🙂

    1. ce-i drept gemul mi-a ramas pe dinafara. trebuie sa mai fac un raft pentru ca fata de anul trecut cam pe toate le-am dublat ca numar.🙂 Asterul , da , e minunat si-a fost o bazaiala de albine pe el ca era gata gata sa-mi iau si-un stup (glumesc desigur , stup imi lipseste desi daca m-as pricepe ar fi de milioane).deja tufele mov s-au trecut , cele albe sunt in floare si da semne cel grena. deja ma gandesc la anul sa le inmultesc pe alee. cu atat mai mult cu cat n-au nevoie de ingrijiri speciale. ies singure , de la an la an tufa se mareste , florile sunt grozave…🙂 Multumesc Dani🙂

  2. recolta, conserve, curatenie, alcool productie proprie, harnicie, distractie, concediu – mai, dar ai avut de lucru!
    acum astept posturi multe, intru compensare:)

    1. asa-i sis , am avut multa treaba si-s tare mandra de mine. mai am de pus niste gogonele si apoi pot sa ma ocup de jumulit / reamenajat gradina . cu trandafirii am cam scrantit-o ca am pus vreo 30 de fire la prins dar nu stiu cate vor rezista din cauza caldurii. azi se anunta 30 de grade . sa speram ca in weekend vine si mult-prea-mult asteptata ploaie.🙂 poate atunci o mai inverzi / inflori ceva ca acum toate-s bolnave.🙂

Lasă un răspuns

