deco – de data asta decoratiuni


s-a intamplat ca tot intr-o zi din concediu sa dam o fuguta pe la bulgari sa mai cautam una-alta de data asta axati pe nunta ce urma. In afara de pantofi n-am gasit mare lucru. Si totusi cateva idei s-au lipit de obiectiv – ca daca as putea as  dormi cu aparatul sub perna da’ mi-l rontaie Kimi.

Iata-le!

1. adapost pentru pasarele – n-ai nevoie decat de un cos din nuiele , frunze uscate si ceva talas de lemn sau paie uscate.

2. intr-un magazin de fite am ochit o coaja de copac in care erau infipte crengute uscate de salcie creata si radacini – s-ar putea pune si un aranjament floral pe langa ele ca asa doar uscaturile parca sunt deprimante

3. intr-o vitrina a unui magazinas de decoratiuni (pe langa multe alte minuni enorm de scumpe) am descoperit si acest potpuriu sa-i zicem de rame . Scump si el dar cred ca daca ai ceva rame vechi prin casa le poti combina sa-ti iasa ceva interesant. Deocamdata n-am atat de multe dar ramane la categoria idei.

4 gânduri despre „deco – de data asta decoratiuni

Lasă un răspuns

