Margelatu’ nu , Dantelatu’ poate


desi la cat e de nebunatic e foarte posibil sa-l vedeti si cu margele la gat intr-o buna zi. 🙂

Pana una alta se da in vant dupa rufe , curate , murdare , nu conteaza dar sa fie cat mai flu-flu. Se pare ca perdelele il inspira intr-un mod deosebit pentru ca se urca precum gaina pe gramada de parca ar zice ” astea-s ale mele , ale mele , numai ale mele , toate ”

Această prezentare necesită JavaScript.

8 gânduri despre „Margelatu’ nu , Dantelatu’ poate

  1. Tu esti tare rabdatoare, daca ai stat sa-i faci poze . Ma intreb,de ce eram eu in stare, daca vedeam frumusete de perdea pe jos … ma ia cu ameteala, numai ce ma gindesc .

    1. eeeei , cu alea se poarta cu manusi ca doar sunt ale lui proprii si personale. L-am imbracat aseara in costumas si nu se mai dadea dezbracat. dupa ce i l-am dat jos mi-a hartanit papucii de le-a mers fulgii. 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

