lucrari


s-ar zice ca le-am cam terminat. Gata , hotararea a fost luata si dusa la indeplinire astfel ca sambata totul era gata (sau ma rog , cu mici retusuri in asteptare). Deci am sapat toata gradina din fata , inclusiv potecile , am scos vreo doua roabe de radacini de pir si uler ( macar de-ar fi bune la ceva ca as avea si de vanzare) si-am pregatit terenul pentru semanat gazon. M. si-a vazut visul cu ochii. Dupa ce timp de doua veri m-a tot barzaunit sa punem gazon in fata , iaca , i-am facut pe plac. Inca nu l-am semanat , asta o voi face in primavara dar macar e terenul gata. Nu voi renunta total la flori dar vor fi altfel grupate. Nu stiu ce va iesi , in niciun caz vreo mandrete de parc pentru ca arborii ornamentali sunt la gramada cu cei fructiferi , ciresul cu iedera si thuia , caisul si marul cu magnolie si trandafiri dar vom vedea ce va iesi. Pana atunci am mutat un trandafir , am plantat inca trei achizitionati de curand plus un buchetar primit de la Simona pe care la-m pus in fata centralei s-o decoreze frumos dar si un liliac mov tot de la ea capatat cu ocazia mult asteptatei vizite pe care ne-a facut-o duminica trecuta. Mai am si niste zmeurica , tot de la geamana-mi de suflet si inca doua clematite luate de la reduceri de la Hornbach saptamana trecuta. Astea din urma si-au gasit locul pe langa gard ca au loc sa se intinda cat poftesc. Astazi voi planta si ultimele achizitii in materie de fructiferi – un par si-un prun , o sa-i pun undeva in spate, in zona solarului ca am arat o portiune pentru o gradinita de legume – ca doar de, vorba lui M. , ne complicam viata noi insine si ce-si face omul cu mana lui lucru manual se cheama. 🙂 Una peste alta bilantul e imbucurator. Chiar daca vremea s-a racit fata de ieri -cand a fost o zi minunata – inca mai am timp sa infig cativa bulbi de branduse , lalele si ce-oi mai gasi prin traista-mi de gradinar. Poate si ceva ceapa ca tot am gradina de legume separata de flori. 🙂

ah! si-o veste de ultima ora , tocmai m-a sunat M. sa-mi spuna ca a mai gasit doua oua (unul de ieri si unul de azi) , opera uneia dintre alpiniste – alpinistele fiind nevestele lui Chioru , campioane la  sarit gardul peste vita de vie. Erau fain-frumos sub terasa si noi ne tot intrebam ce-l apuca pe Kimi latratul cand ajungea in zona cu pricina. Acum stim si-o sa le amenajam un cuibar cum se cade unor zburatoare, outoare cu statut. Cinste lui Chioru ca, desi batut in cap la propriu,  le calca pe unde le prinde.

N-am prea multe poze dar voi reveni cu un update cat de curand.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „lucrari

Lasă un răspuns

