crima sau sinucidere…


nu stim decat ca astazi  ,cu putin timp inainte de a-si lasa oul zilnic in cuibarul de la centrala, Alpinista a sfarsit sub coltii lui Max. A fost un accident sau pur si simplu de dorul lui Chioru’ si-a cautat sfarsitul , habar n-avem. Oricum ar fi s-a dus si ea si sper ca acum ciugulesc impreuna undeva prin ceruri. Si cu asta s-a incheiat inca un capitol din curtea noastra. Inculpatul Max a incasat o bataie – nu cine stie ce , ca doar vina a fost a noastra , nu a lui , presimteam ca asa se va intampla dar ca de obicei actionam cu intarziere. Nu mai avem nicio preferata si nu ne vom mai lega sufleteste de vreo vietuitoare de prin curte. Suferinta e prea mare. Colac peste pupaza , mi-e mila de Max…

A devenit, din vina noastra ,  inamicul public numarul 1.

7 gânduri despre „crima sau sinucidere…

    1. Nu stiu daca a uitat-o pentru ca de cate ori ma vede se uita rugator de parca mi-ar cere iertare (ca eu l-am certat si batut). M. il pedepseste altfel , a zis ca el nu se mai ocupa de Max indiferent ce s-ar intampla asa ca m-am mai incarcat de o responsabilitate – hrana lui zilnica.

    1. maxuletu a avut o prima experienta de gen pe cand abia il adusesem la noi si statea provizoriu in curte la soacra-mea. I-a halit din start cea mai harnica gaina de pe batatura. Cred ca are lipici la gaini outoare ca numai astea se duc peste el iar el saracu , na , e carnivor lasat de Dumnezeu. Ar trebui el invatat multe dar nu prea are cine sa-l scoleasca iar niste sedinte de dresaj minimal costa al naibii de mult chiar daca ne-ar scuti poate de multe neplaceri.

  1. max nu-i inamic, e o dulceata. viata e pasiva, el e doar un catel aflat in lantul trofic mai sus ca alpinista. nu de ea, de voi imi pasa. si-mi pare tare rau.

    1. legea compensatiei functioneaza totusi pentru ca au mai inceput alte doua gaini sa oua. pe de alta parte ne lipsesc cele doua personaje pitoresti , Chioru’ si Alpinista. Cu atat mai mult cat ne oferea niste bucurii marunte ce-i drept dar zilnice si sigure . Parca incepeam ziua altfel , cel putin M. era tare fericit cu cei doi in grija. Ba mai mult relatia tensionata de-acum intre M. si Max deja peste cap echilibrul din curte. 🙂 De, d’ale traiului la curte. Inca n-am invatat ca pasarile sunt pentru mancare si nu pet-uri, ca dulaii sunt animale feroce nu catei de plus. 🙂

Lasă un răspuns

