Deci


de ceva vreme (ca daca ma mai gandeam putin se facea de-o luna) imi tot fac vant sa mai scriu cate ceva. Si de pe-o zi pe alta a trecut toamna pe langa mine zicandu-mi de fiecare data „las’ ca si maine-i o zi”. Ce-i drept , nici evenimente deosebite n-au fost cu exceptia ploii de marti care pentru iubitele mele flori-crizantemele- a venit prea tarziu. Si un alt lucru notabil de-a dreptul – gainile mele isi merita tot efortul de peste vara. Astazi am ridicat din cuibar nici mai mult nici mai putin decat DOUAZECI de oua. Ar mai fi doar sapte care inca nu produc nimic dar tinand cont ca la doua zile intra-n paine cel putin trei nici nu mai am mult de asteptat. Deci am oua la discretie. Sa mai spun ca nici gainile nu-s de lepadat? Sunt grase si frumoase si iubarete nevoie mare. Cocosii ( cei sapte ramasi pe metereze) au fiecare haremul personal , se inteleg bine , au terminat cu razboaiele si le calca gospodareste. M. e in al noualea cer. Deja toate sunt ” fetele lui” , ” dragele lui tata” , toata ziua le hraneste si le bibileste. Si are si de ce , nu? Va imaginati cum e sa iei de la tine din curte nu unul , nu doua ci douazeci de oua zilnic? Dimineata , cand le dam drumul gasim unul , dupa doua ore se completeaza o serie de sase , pe la pranz cinci, dupa alte doua ore se mai inghesuie doua in lada. Astazi a fost zi record pentru ca au urmat inca doua serii de cate trei. Nu ne ramane decat sa speram ca perioada de pauza va veni cat mai tarziu si va dura cat mai putin pentru ca de o luna eu nu mai dau bani pe oua. Drept urmare astazi le-am amenajat trei cutii nou noute de la Kaufland , cu paie proaspete si curate si asteptam productia de maine. Acu nu mai am nicio scuza. Maine fac o crema de zahar ars.🙂 Si ce mandra sunt !🙂🙂🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

