La multi ani


si multa sanatate ca restul le cumparam!

Asta a fost cel mai tare mesaj pe care l-am primit de sarbatori si marturisesc fara jena ca l-am preluat si vi-l transmit la randul meu. E drept ca mai aveam putin si treceam de jumatea lunii nr 1 dar comunicarea pe blog e o chestie de dispozitie si pana acum nu prea am avut dispozitia necesara pentru asta. M-am tot plimbat pe ici pe colo dar … doar atat . Pana azi. Sa fac un rezumat al anului ce s-a dus? Nooooo! La ce bun? Sa fac planuri pentru anul ce-a inceput? Nooooo! Nu e cazul! Sa va mai spun ce-am facut? Hmmm , da.

Pai sa incep de la ultimul post care-a fost de o lehamite totala. Pana la urma m-am smuls din ea , nu de voie ci de nevoie ca mi-am luat o saptamana de CO inainte de Craciun. Nu de alta dar aveam invitati si nu puteam sa-i primescasa cu casa vraiste. Si bantuita de Karma ! – Karma in limbaj familial insemnand piaza rea , cea care vine cand nu esti atent si aprinde becuri unde-ar trebui sa fie stinse , care piteste fel de fel chestii pe care le cauti ca bezmeticul si normal ca nu le gasesti decat cand nu-ti mai fac trebuinta , care opreste curentul fix cand esti in baie cu samponul pe cap sau, mai rau, cu vopseaua intinsa , care-ti da peste cap centrala cand e frigul mai mare , care-ti piteste ochelarii exact pe varful nasului si nu-i gasesti decat dupa ce-ai rascolit geanta , buzunare , sertare si alte acareturi , ma rog , Karma , o stiti si voi cu siguranta ca doar nu m-a vizita doar pe mine. 🙂

Si cum ma tot rodea un gand , cum c-ar fi din cauza de casa noua ,  ca n-am chemat niciun popa sa ne sfinteasca si pe noi si cum ocazia era taman buna , am facut-o. Am chemat un parinte – si nu-i spun popa ca popa a venit , a batut la usa , mi-a impins in fata o icoana a balmajit un „Doamne-el-stie- ce” si peste o ora era la Kaufland cu ce stransese probabil. Sau poate sunt eu rea. Doamne , iarta-ma! Deci am chemat un parinte cumsecade care ne-a facut , in sfarsit dupa doi ani , sfestania la casa. A intrat peste tot , a stropit toate colturile cu aghiazma si le-a tamaiat bine , a uns peste tot cu ulei sfintit , a tinut o slujba frumoasa , rostita din suflet si pe indelete , fara graba si fara mobil , pana si pe Kimi l-a cucerit ca a stat foarte cuminte chiar cand l-a stropit cu busuiocul in cap. Marturisesc ca m-am simtit mult mai linistita si parca mai increzatoare. Cred ca a fost de bun augur si ce-am cumparat cu ocazia asta – o farfurie , o cana si-un prosop pentru slujba , am avut asa un feeling si le-am luat pe toate verzi , verzi ca iarba proaspata si cruda si de atunci am ramas cumva blocata pe verde. Cred ca va fi un an de verde. Fac ce fac si ma imbrac tot in haine verzi , am luat un pachet de servetele verzi , un lighean verde si o gramada de alte maruntisuri verzi. Pana si steamerul pe care i l-a adus mosul lui Madalin e tot verde. Deci s-a dat liber la verde. Si pentru ca vorbeam de cadouri , mie mi-a adus mosul o masina de cusut nou-nouta , nu e verde dar e Singer si merge snur. Asa ca le-am dus pe cele doua Nicolete ( una a mea, cu care mult mi-am castigat existenta timp de vreo doua decenii si una de pripas ) in pod , la odihna binemeritata si abia am asteptat sa treaca toata zufa de sarbatori s-o pun pe cea noua la treaba ca am un pogon de materiale ce asteapta cuminti ziua cea mare. Intre timp insa am descoperit ca foarfeca nu mai e buna decat de tuns iar colectia de ate s-a cam dus deci se cer inlocuite de urgenta. Sa nu mai zic de centimetru ca probabil , Karma , la ultima vizita l-a luat cu ea de tot. Dar ce mai conteaza niste maruntisuri? Si pentru ca tot e an de verde si la Kaufland s-a revenit la marfurile de dinainte de sarbatori , a reaparut standul de seminte de flori si cum era de asteptat mi-a aparut in fata chiar in ziua de salariu deci n-am plecat fara 20 de plicuri cu semincioare pe care nu stiu daca le voi semana (ca mai am si de anul trecut) sau daca le voi semana nu stiu daca vor rasari. Dar iarasi spun , ce mai conteaza , mi-am facut damblaua si de data asta. Va spuneam ca am avut o saptamana  de concediu si pentru ca la final de an am mereu pofte ciudate de bricolat nu puteam sa fac exceptie de la regula asa ca am imbracat cabina de dus intr-un autocolant grozav ( de zici c-a inghetat geamul ) si mi-am facut doua noptiere dragute din cele vechi de la bloc cu aceeasi metoda , autocolant , de data asta care imita perefct pielea. Si l-am gasit si la culoare cu restul mobilei si am renuntat la cutiile de depozitare de la Ikea care se cam rablagisera. Eh si-am mai gasit un minunat covor pentru dormitor , numai bun de mare si de ieftin si cu un desen minunat – banuiti ca e cu flori si ca merge cu peretii , nu? Ce-ar mai fi de spus? Ah , da , gainile inca fac oua , nu tot 20 ci mai putine dar destule , oscileaza de la o zi la alta intre 6 si 14. E bine , nu? Si ce era mai important , Karma n-a mai venit pe la noi. Ssssst , sa nu m-auda! Deci , s-a dat liber la blogareala incepand de azi. Pozele vi le pun data viitoare ca e cam tarzior si maine am treaba. Cum ce treaba? Pai daca M. a inceput serviciul raman eu sa dau drumul zburatoarelor , sa hranesc cateii , sa intind rufele , sa strang una-alta ca eu plec mai tarziu decat el. Pa ! Noapte buna! 🙂

Si bine v-am regasit! 🙂 🙂 🙂

4 gânduri despre „La multi ani

  1. An nou fericit!
    Verde-viata-vibratii-viori-vrabii-viziune-versuri-valori-vacanta-varietate-valabil-valente= variatiuni pe aceeasi tema 😀
    Eu inca zac intr-o „nesimtire” hibernala.

Lasă un răspuns

