bricolaj – noptiere


Va spuneam de poftele mele de bricolat. Probabil spre final de an incerc in disperare sa suplinesc tot ce n-am facut un an intreg. Cam asa s-a intamplat cu minunatele mele noptiere. Fac parte din vechea garnitura de la bloc – nu-s chiar vechi pentru ca sunt facute din „minunatul ” pal melaminat – ca nu mai gasesti in ziua de azi o mobila de care sa te-agati convenabil  din lemn sau macar furniruita ci doar mizerabilul de pal melaminat , in fel de fel de nuante. In fine , trecem peste , la vremea lor a mers ideea. Important e ca n-aveam noptiere , locul lor fiind ocupat de doua  cutii de depozitare de la Ikea , pline cu  fel de fel de chestii pe care le cautam de fiecare data fara succes. Asa ca am adus vechile noptiere de la bloc si le-am bricolat putin. Din fericire n-au avut prea multe briz-briz-uri deci lipirea colantului a fost o treaba relativ usoara. Totusi , e nevoie de rabdare iar daca mai vrei sa faci si poze , cu siguranta ai nevoie de trei maini. Sper ca veti intelege procesul tehnologic si veti aprecia calitatea colantului. Eu sunt indragostita de el d’aia am facut si poze in detaliu ca sa observati textura acestuia. In plus , culoarea este identica cu cea a mobilei. Pana le voi gasi pe cele adevarate din lemn le voi folosi cu eficienta maxima pe astea contrafacute. 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre „bricolaj – noptiere

  1. eu de cat sa fac asa ceva mai bine ma duc cu masurile brico si imi taie pal-u si cantuit,ia ganditiva ce se va intampla cu acel material mai tarziu(autocolant)

    1. pai pana acum nu s-a intamplat nimic rau. sta la locul lui , are aspect de piele si noptierele arata mai bine decat inainte. in plus nu-s mare fan pal – asa s-a nimerit la vremea aia iar acum n-am bani de dat pe noptiere noi , am alte prioritati. 🙂

Lasă un răspuns

