In asteptarea codului portocaliu


Eu am noroc. Indiscutabil. Desi stau in camp deschis n-am nici garduri care sa opreasca zapada. Plasa de sarma a lasat totul sa treaca bine mersi. Asta nu inseamna ca in curte n-am totusi stratul de zapada intre 20 si 90 de cm. Troiene s-au facut dar din fericire sunt acolo unde nu ma deranjeaza. Respectiv in stanga si-n dreapta gratarului de gradina , in fata centralei pe zona verde , langa terasa din fata acolo unde am trandafirii…

Ei , am si eu potecile mele de facut zilnic , poteca pana la poarta , poteca pana la Max si pe cea din spate de la gaini. Dar nu se troienesc niciodata atat de mult incat sa nu le mai fac fata. Din punctul asta de vedere casa e bine asezata si orientata. Pe de alta parte nici n-a nins asa in disperare si nici vantul n-a batut decat o transa. Totusi ramane o problema. Serioasa . Drumul. „Minunatul” nostru drum care de fapt e strada si se numeste pompos „Str. Aliantei”- exista si tablita chiar la intrare ,  e plin de zapada si cum nu trece nimeni prin zona cu vreo masina mai mare – sa nu mai vorbesc de lucruri sfinte cum ar fi vreo lama de la deszapezire- a devenit locul preferat al celor cativa coriverani de a face portia zilnica  de cel putin o ora de miscare. Si anume inotul prin nameti. Doar pana la genunchi asa ca vara pe malul marii prin valuri. Si-n zilele bune chiar ne iese cate-o poteca.Avantaj? Pai da , ca daca nu intra cu deszapezirea nimeni , nici in poarta nu se aduna mormane de zapada inghetata. 🙂

Anuntatul cod portocaliu de astazi a debutat cu un soare orbitor.Care inca se mentine desi e trecut binisor de miezul zilei. Presupun ca de maine va recupera. Voi nu v-ati plictisit de iarna? Daca ma gandesc bine , anul trecut pe vremea asta cred ca semanasem si niste rasaduri. Ia sa vad!

Am verificat. Inca nu semanasem nimic dar cam peste o saptamana , da. Abia astept sa vina farfuzica aia de primavara.

4 gânduri despre „In asteptarea codului portocaliu

  1. Daiana, din 22 incepem sa semanam ca-i Luna in crestere 🙂
    Mi-a venit o idee cum sa fac sa nu mai apara caderea plantutelor de rasad, experimentez anul asta si astfel nu mai stropesc cu porcarii pe ele de cand sunt bebelusi 🙂

  2. daiana, anul trecut a nins bine pe 7-8 martie:) dar plantatul face bine la creieras.
    noi avem strat de zapada de 90-100 cm, troinele sunt cat gardul (cred ca are 1.8 m), potecile deja au devenit transee si daca da o caldura brusca…

    1. soro , erau semintele de rosii de la Elisa. 🙂 Le-am semanat in cutie e 20 februarie si dupa sase zile aveau primele doua frunze. Si fix ieri s-a implinit un an de cand am fost la voi in vizita. Si nu era strop de zapada ,iti amintesti? 🙂 🙂 🙂
      Apropos , mi-am luat tigara electronica. 🙂

Lasă un răspuns

