de curatenie ?!!


As zice ca  s-a cam stricat vremea. Vorba vine „stricat”. S-a racit mai bine zis. Si a plouat. La fix ca dupa vantul din ultimele zile pamantul avea nevoie de o stropeala buna. Si iarba lui M. la fel. Drept urmare am lasat ploaia sa-si faca treaba iar eu am intrat in casa la curatenie. Sau mai bine zis la dezastru. Caci cum altcumva as putea sa numesc rezultatul? Printre picaturi de ploaie am spalat geamurile de la etaj. Macar darale ramase sunt curate si nu desene abstracte in praf.M-a ajutat si Kimilutu dupa cum se vede. Si printre 1001 de chestii pierdute si regasite am gasit un model de nod in cablul de la aspirator. Nu stiu cum s-a produs performanta insa am considerat ca merita imortalizat. Poate in curand ma voi reapuca de impletituri din sfoara.

2 gânduri despre „de curatenie ?!!

Lasă un răspuns

