comparatii


comparativ cu gradina Alexandrei , a mea pot spune ca arata jalnic. Parca mi-am propus ca an de an sa fie mai saracacioasa. Ba anul asta chiar nu m-am omorat de loc sa arate in vreun fel. Noroc cu ce-am plantat asta toamna. (nu mai zic nimic de solar care arata intr-un mare fel de gol si paraginit).

Din fericire mi-au iesit si mie cateva  lalele. Nu prea multe ca am stat mai prost cu finantele la capitolul bulbi de toamna. Cred ca o solutie ar fi ca pe viitor (poate chiar incepand de luna asta) sa-mi fac o pusculita in care sa pun sa zicem echivalentul a 10 pachete de tigari -pe care nu le mai fumez- pe luna si la toamna sa ma destrabalez .

Dar hai sa va arat ce-a iesit.

mai intai niste lalele mov?! batute , combinate cu altele roz – cel mai diafan roz cu putinta. apoi una singura – chiar habar n-am de  ce a fost doar una- stralucitor de frumoasa cu petale alungite ascutite

cateva verzulii

galbene simple

si galbene glazurate

albe franjurate

si rosii

si combinate

Mi-au si disparut insa vreo trei feluri. Probabil pentru ca nu am scos bulbii peste vara si s-au pierdut ori s-au scufundat. Eu tot mai sper insa ca vor iesi cumva la iveala si alea.

Fritilaria a crescut ca o zaluda. Imi pare rau ca n-am luat si alba ca e tare frumusica.

In rest , din categoria pierdute si regasite , cele doua clematite cumparate asta toamna la reduceri ca era sezonul pe final vad ca au lastarit totusi dupa taierea crunta de caum o luna.

liliacul de la Sis a inviat miraculos si la fel si zmeurica

Si cam atat deocamdata. Cam putin , nu?

2 gânduri despre „comparatii

  1. agricultorul specializat eu zice ca e bine, nu ca e putin. si vor mai fi si altele, sunt sigura.
    (eu nu scot niciun fel de bulbi, vor sa traiasca – placerea e de partea mea. nu vor – alegerea lor)

Lasă un răspuns

