cinci ani


Ieri s-au implinit fix cinci ani de cand s-a nascut casa mea. Exact acum cinci ani , in zi de sarbatoare s-a batut primul tarus pentru casa. De ce intr-o zi de sarbatoare? Pentru ca mesterii mei erau adventisti si n-aveau treaba cu sarbatorile noastre. Iar eu eram prea nerabdatoare sa-i vad odata in curte ca sa mai aman momentul cu inca o zi. Apoi m-am gandit ca s-a nascut sub semnul Sf. Gheorghe si ca vea sa fie de bun augur. Si iata acum cateva imagini cu „inainte” si „dupa” care inca ma fac sa-mi dea lacrimile. De bucurie , bineinteles:

Această prezentare necesită JavaScript.

12 thoughts on “cinci ani

      1. da? si la noi de ce s-o fi suparat de ne-a picat curentul de pe la 3 pana nu stiu cand, ca am plecat la munca si nu venise?:)
        hidroforul, stii si tu, e o domisoara simandicoasa, trebuie dragalit cand are el chef. noi am schimbat pompa, o teava, presostatul, nu stiu ce valva… acu msa vedem data viitoare ce i-o mai trebui.

        1. Apai draga Sis , l-am dragalit azi cu vreo doi mesteri mari ca ajunsesem sa cred ca-i adevarata vorba cu plodu’ si cele multe moase care nu-i taie buricu’. Era cat p’aci sa plece fara sa-l rezolve. M-am luptat toata dupa masa sa-i conving ca-mi trebuie azi si nu maine. Si la cat am reparat la el luam naibii unul nou.🙂 Cat despre curent , o fi luat Karma adresa ta de la mine de pe blog si ti-o fi facut si tie vreo vizita.🙂🙂🙂

Lasă un răspuns

