cod galben de vant


Dupa o zi caniculara aproape cei de la meteo s-au tinut de cuvant si-au adus si furtuna precum promisesera. Normal c-o asteptam – unde credeti – la solar. N-a plouat strop in schimb vantul s-a destrabalat copios timp de mai bine de doua ore. Asteptam cu groaza-n suflet sa ne ia pe sus si sa ne arunce direct peste Dunare la bulgari. Folia s-a desprins usor pe-o parte de acoperis (partea din fata de unde a suflat vantoasa) – am zis mersi c-a fost doar atat , ne-am chinuit ceva s-o batem la loc ( de , asa ne trebuie daca n-am masurat cum trebuie ) si ne-am felicitat dupa aia ca am batut sipca sus pe coama , bine si cu simt de raspundere. Daca nu era aia acum sigur o cautam pe undeva prin cele strainataturi. Nazile au rezistat foarte bine la fel si capatul din spate unde am putut s-o prindem bine. Cred ca pe undeva pe langa noi a dat si ceva grindina ca era un frig de ne clantaneau dintii. Probabil voi afla maine dupa numarul dosarelor de dauna. Acum e liniste. O liniste totala , incremenita si inghetata. Si ma gandesc ; daca din aprilie am inceput cu d’astea oare ce ne asteapta la vara? Cred ca e posibil orice. Doamne ajuta!

One thought on “cod galben de vant

Lasă un răspuns

