solaris reloaded (2) – no comment


Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „solaris reloaded (2) – no comment

  1. Super solarul tau… si cizmulitele … Cam asa aratau si mainile mele ieri (pline de pamant), ca mi-am luat o pereche de manusi de gradinarit cum am vazut eu ca au toate lady-ile prin filme, dar dupa juma de ora de intrebuintare le-am aruncat cat colo. Daca nu simt eu pamantul in palma nu iese treaba buna, plus ca erau mult prea mari pentru manutelele mele firave 🙂 Ce sa zic, spot la treaba si recolta maxima!

Lasă un răspuns

