in garsoniera lui….


era si vremea ca dupa mai bine de doi ani sa-si gaseasca si Rexus Maximus locul. A scapat de noroi pentru ca am pavat spatiul de la platforma si pana la gard cu dale de beton , i-am tras un gard cumsecade din plasa sudata (nici gardul de la curtea noastra nu arata asa de bine) , din panzele vechi de la terasa i-am incropit si-o copertina pentru miezul zilei ( pana vor creste pomii ) si are baiatul meu loc de intors si de jucat. A scapat in primul rand de lantul ala nenorocit pe care nici eu nu puteam sa-l sufar dar n-aveam ce face ca altfel ar fi terminat tot prin curte. Curios , acum nu mai rastoarna cratitele , nici nu se mai ridica in doua labe cand intram la el sa-i facem curat sau sa-i punem mancare. Nici nu mai latra ca apucatul la tot ce misca pe drum. E mai serios , mai cuminte. Nici mizerie nu mai face peste tot , are un loc anume unde-si face nevoile. Ce sa mai vorbim , si-a stabilit deja locul de masa , cel de siesta , cel de adapost si cel de curatenie. Si nu le amesteca de loc. Acu ‘ de-am putea sa-i facem si o baie….

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „in garsoniera lui….

  1. pune-i lui un lighean cu apa si sa vezi ca se spala singur.
    zici ca nu mai latra? e clar! astia latra de frica! acum sunt sigura. in garsoniera lui are control absolut si nu se mai teme de umbre, de aia cred ca nu mai latra asa.

    1. sa stii ca ma gandeam si eu la asta. Am de la cineva un bazin pentru o arteziana. E ceva mai maricel decat un jacuzzi si chiar vorbeam cu M. sa i-l punem acolo sa vedem ce face. Despre latrat , nu latra de frica. Latra in continuare la masina de lapte si la vaca lui nea Marin. Noroc ca am pus plasa si deasupra custii lui ca altfel sarea de nu se poate. Am stat si i-am urmarit miscarile. Sare ca un delfin. Poate fi campion la prajina cu siguranta. 🙂

    1. Bine ca la noi inca nu functioneaza politia animalelor ca altfel cred ca faceam si parnaie pana acum din cauza „relelor tratamente” . Orice ploaie cat de mica devenea un cosmar pentru toti. Acu’ ti-e mai mare dragu sa te duci la el. Verificat chiar azi ca a plouat din nou.

Lasă un răspuns

