dis-de-dimineata


m-am trezit azi , nu din alte motive ci pentru ca asta-i ritualul zilnic. Kimi vine si incepe sa zgrepene marginea patului semn ca nu mai suporta alte cinci minute – e mai ceva ca un ceas elvetian- cobor nitelus chiauna , catinel pe scari si el deja ma asteapta la usa de la terasa. Ii dau drumul afara si-n treacat inhat ochelarii si aparatul de fotografiat lasate strategic de cu seara la indemana – ca niciodata nu se stie ce poti pierde la prima ora. Si ma lepad de somn instantaneu cand ridic ochii spre cer.

ImageImageImageapoi cobor privirea-n iarba si-mi zic incet „they are here – Balaurica a avut dreptate”

ImageImageImageImage

imi fac inventarul cu ce-a mai inflorit , cu ce-a mai imbobocit

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

si nu incetez sa ma minunez de perfectiunea detaliilor cu care Dumnezeu le-a impodobit pe toate

ImageImageImageImageImageImage

ma minunez cat de bine se impaca flori cu buruieni

Image

vita-de-vie cu salcia pletoasa

Image

sau cu iedera de pe gard

ImageImage

ador cascada de verdeata

ImageImageImage

ma felicit inca o data pentru cat de bine am taiat via de la terasa

ImageImageImage

eh, si ca veni vorba de vie – uite cat de bine arata randurile legate

Image

fata de cele la care inca n-am ajuns (poate diseara)

Image

inca o data imi fac mea culpa pentru ce e dincolo de gard – serparie in toata regula – smochinul meu o mai trai pe-acolo?

Image

si-o cotesc scurt in solar – iar s-a facut de copilit. Si uite cat au crescut dragele de ele

ImageImageImageImageImage

si castravetii ce bine se impaca cu plasa de agatat

ImageImageImageImageImageImageImageImage

hm! se vede ca n-am mai trecut pe-aici de ceva vreme

ImageImageImageImage

uf , s-a cam facut tarzior , norocul meu ca nu-s departe de birou …

Mai arunc o privire – zau ca n-as mai pleca nicaieri

Image

macii rosii imi fac cu ochiu’ – „mai stai putin cu noi”

Image

as mai sta – le raspund eu- dar mi s-a terminat cafeaua

Image

Asta e…

Nu ma pot abtine insa in drum spre poarta sa nu observ ca luleaua turcului a inflorit. Ciudat – o stiam de galben portocaliu si uite ce rosie este. In sfarsit voi avea umbra si la usa asta.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

De-as putea sa ridic si mana-Maicii-Domnului pe o pergola

Image

Gata , pe maine!

Aaaa, uite pe voi nici nu va vazusem!

Image

 

7 thoughts on “dis-de-dimineata

  1. Imi place de mor tot ce ai acolo! Nici mie nu mi-ar veni sa mai plec de acasa in conditiile astea…
    Iar fotografiile sunt superbe. Cata frumusete pe langa care trecem fara sa o observam cu adevarat!…

  2. hm, cam frumos la tine, dau marunt din buze :))
    anul asta pare a fi foarte bun pentru vita de vie, ca si la mine a facut multi ciorchini,iar eu nu pot sa spun ca m-as pricepe la taitat, dar la tine strugurii sunt si mari, adica boabele.
    solarul mi-a luat piuitul. vezi ca trandafirul ala alb are varsat de vant :))))
    sunt sigura ca o sa-i faci o pergola si mainii maicii domnului, in viitor. daca iti doresti, o sa reusesti.

    1. stai linistita ca nici eu nu ma pricep. Le-am taiat si eu asa la bunul simt din considerente mai mult de ordin estetic decat productiv. Dar vad ca a mers asa ca la anu’ ma bag si in via mare. Balaiorul , da , cam are varsat , il doftoriceste Kimi in fiecare dimineata. Il miroase , ii da ocol , l-ar uda dar se inteapa.🙂🙂🙂 Pentru pergola … mai intai sa-mi iau un circular.🙂

  3. asa, asa, nu poti macar o data pe saptamana sa pui un raport scurt cu poze muuulte?:)
    mama cat de mari sunt strugurii la tine! (despre solar nu spun nimic, ma lasa fara grai bogatia din el)
    cunosc cumva trandafirul rosu?:)

    1. Pai Sis draga , sigur ca da ca am descoperit acu o posibilitate sa incarc pozele mai usor decat in varianta veche (cand imi ieseau peri albi pana faceam o povestioara) d’aia preferam un slide ca terminam repede.🙂

Lasă un răspuns

