tentatia pretului unic -pentru ca nu ma pot abtine-


cand te gandesti ca de fapt iesisem sa tai un trandafir Image

apoi m-am aruncat in niste buruieni care-l sufocau si pe masura ce jumuleam mai cu foc ma prindea asa o sete c-am zis sa dau o fuga la Kauf… sa iau ceva rece. Si … tocmai se reinstalasera standurile cu pret unic. Si…. pentru ca nu ma pot abtine …..mai intai mi-am zis ca astea chiar imi trebuie , sunt niste clipsuri cu etichete si o sa etichetez pungile cu oua sa nu le mai incurc ( v-am spus ca adun o poala de oua in fiecare zi , nu?- nu?- ei bine , da!)

Image

apoi am gasit niste suporturi pentru cravate , curele si alte dracovenii – sigur ca si astea-mi trebuiau , pentru colectia de curele a fetelor , pentru colectia de genti tot a lor , pentru calectia mea de esarfe si nu in ultimul rand pentru tot felul de nimicuri ce se pot pune pe-un cerc. Era cumva si pentru cravate? Nu , ca M. nu suporta cravatele asa ca voi lua eu doua si fetele cate unul. Image

si pentru ca erau in acelasi compartiment am luat si carligele astea – mi-au placut ca sunt putin sucite , nu stiu ce-am sa fac cu ele dar sigur , sigur aveam nevoie de asa ceva. ImageIntre timp insa ma sunase M. sa iau si-o sticluta cu ulei de masline. Si-am zis atunci sa iau si sticluta pentru uleiul de masline.Image

Normal c-am gasit apoi si bleu si roz si borcanele colorate dar m-am abtinut eroic – posibil pana maine-.

Dar…. aici nu m-am putut impotrivi nicicum tentatiei si am tras adanc aer in piept si-am zis „fie ce-o fi”

Image

ImageImageImageImage

E cu flori , asta e -m-am linistit singura-iar asta nu-i cu flori dar are si farfurioara – ba e chiar un ghivecel care NORMAL CA-MI TREBUIE !!!!!

ImageImage

Ia te uita ce de rame – numai bune pentru poze de pe vremuri. ImageImage

nu stiu cat de „silver” sunt „plated” dar arata bine iar cand se va duce silveru’ taman bine vor fi „vintage” ca ala nu se demodeaza. Si pe cand ma gandeam eu adanc mi-a iesit in fata trandafirul pe care-l cautam

ImageImageImage

si spuneti voi , cum era sa nu-l iau?

M-am deslipit cu greu desi as mai fi avut ce alege dar deja ma obraznicisem peste margini doua weekend-uri la rand – asta-i de data trecuta ca doar plecasem sa votez.

ImageImageImageImageImage

am luat si-o sticla cu apa minerala – nu ca apa minerala as fi vrut dar sticla era de sticla – v-ati prins nu?

Si nu era decat doi lei. Si tot aproape de doi lei ieseau si astea asa ca am luat un carton ca tot era la promotie Image

si cand te gandesti ca iesisem doar sa tai un trandafirImage

apoi m-am aruncat ….

10 gânduri despre „tentatia pretului unic -pentru ca nu ma pot abtine-

  1. Hai ca mi-ai placut.Norocul meu ca eu mai ajung in Bucuresti la Real sau Carrefour doar de vreo 2 ori pe luna si atunci abia astept sa revin acasa,Asa ca nu prea am timp sa iau decat ce am scris dinainte pe lista si inca vreo 2-3 in plus 🙂 Ca pana ajung acasa ma apuca o durere de cap insuportabila de la aerul irespirabil din oras de care m-am dezobisnuit
    Si,de cand stau la tara zau ca m-am lipsi si de astea 2 sesiuni de shopping daca as putea,pentru un sezlong si o apa rece in gradina mea

      1. aerul nu-i o problema la mine ca stau in afara orasului si Kauf e la 3 min. de mers normal. Deci aer curat si acolo asa ca… mai vezi un trandafir o semincioara , o foarfeca desteapta sau oaresice ustensile de gradinarit… 🙂 🙂 🙂

  2. norocul meu ca n-am in apropiere asa un magazin, ca as face si eu la fel ca tine si mai mult decat atat, ca ma stiu prea bine. am, in schimb, pasiunea shoppingului online :(((((((
    nu vrei sa stii cate imi cumpar asa …

    1. nu-mi spune ca abia m-am dedat la platitul facturilor online. ba mint , mi-am luat si niste carti asa. totusi e mai placut sa -ti treaca prin mana , sa le simti , pipai , mirosi , chiar sa le incerci. Si apoi shopping online presupune taxe de livrare deci … mai bine ma abtin. 🙂 🙂 🙂

  3. Foarfeca e super utila la taiat verdeturi in mancare 🙂 eu de mult visez la una, bine ca stiu unde sa caut. Si eu ma pierd prin rafturle ale cu de toate.

Lasă un răspuns

