solaris reloaded – (the next)


ImageImageImageImageImagetImagehe nextImageImageImageImageImageImage

Image

4 gânduri despre „solaris reloaded – (the next)

    1. sub primul rod nu mai exista frunze de mult. ceea ce vezi cu frunze dedesupt face parte din etajul 2 . 🙂 partea proasta e ca n-am avut habar caexista furtun cu picatura si cu gauri din 10 in 10 cm ca sa le fi pus mai rare ( ar fi mers si la juma’ de metru ). dar eu n-am gasit decat la 30 de cm si sunt cam inghesuite. Am inceput sa rup jumate din frunzele de mai sus tot ca sa le mai aerisesc dar … Asta e… vorba-i ca ar cam trebui sa incep sa fac ceva din ele si ma gandesc la treaba asta cu o mare lene caniculara. 🙂 🙂 🙂

    1. sa stii ca merita efortul. daca le aveam in gradina (in aer liber) nu stiu daca as fi avut mare lucru pentru ca ar fi fost in primul rand pline de buruieni (experienta de anul trecut cand am avut si afara cateva randuri din care nu m-am ales cu nimic. Am vazut ca exista plasa de umbrire – de fapt e chiar plasa verde pe care am intins-o eu pe gardul de sarma. Se pare ca ar mai reduce din caldura sufocanta din solar in zile d’astea de arsita si cred ca la anul am sa pun si asa ceva ca sufera totusi de prea multa caldura. 🙂

Lasă un răspuns

