pentru ca nu ma pot abtine


era cazul sa adaug o noua categorie pentru ca sunt destule momente in care nu m-am putut abtine de la a cumpara – uneori doar ” de amoru’ artei”  – fel de fel de chestii mai mult sau mai putin utile. Iata ultimele „achizitii”:

Cand ma gandesc ce servetele frumoase exista astazi pe piata parca-mi pare rau ca nu mai sunt copil. Dar se pare ca pasiunea a ramas. Si acum si tehnica imi este la indemana. Timp sa am si chef.

si pentru ca se apropie iarna si margele am destule ….

Carti relativ ieftine luate de pe net. Pentru ca am o noua preocupare , cumparaturi pe net. Comod , practic , rapid , de acasa …

Posibil ca in curand sa nu mai am loc de „inutilitati”. Sau poate-mi schimb profilul de activitate si ma apuc de „mestesugareli” – oare exista cuvintele astea in DEX?

„My wish to (do) – list” devine din ce in ce mai lunga .

Cam dezlanat articolul , mi-e cam somn ,  noapte buna celor care inca mai bantuie.

13 thoughts on “pentru ca nu ma pot abtine

    1. asta o cred unii !🙂 dar de vreme ce exista net-ul nimic nu-i imposibil. Ofticant e ca pe langa pretul – mic de altfel- si cupoanele de reduceri pe care le ofera e-magazinele , ma costa transportul. Cu posta romana n-am nimic dar au niste babaciui nesuferite care abia se misca iar cu celelalte poste rapide tariful e pe masura.🙂

  1. la cat ai gasit carticelele astea? si eu am pasiunea cumparaturilor online, doar ca incerc sa ma „vindec”, pentru ca am intrat in faza in care ma sufoc de atatea lucruri si incerc sa scap de ele. o metoda este sa nu mai cumpar. de regula pretul carticelelor astora e in jurul a 12 lei si recunosc ca nu m-am indurat niciodata sa dau atatia bani pe o carte pe care n-o pot rasfoi inainte, ca sa vad daca merita. merita?

    1. cele mai ieftine le gasesti pe elefant.ro la vreo 9,8 lei (sau pe aproape). Eu mi-am mai pus un cos deoparte ( doar vreo 250 de lei) , probabil ca voi renunta la cateva din ele dar chiar sunt lucruri pe care-mi doream sa stiu sa le fac. De le voi si face vreodata , asta ramane de vazut.
      Eu cred ca merita. Daca vrei iti fac niste poze mai in amanunt

Lasă un răspuns

