carticele – pentru cristina


p

pentru cristina 

cu scuzele de rigoare pentru intarziere dar am un net de doi bani si-un pic. Imi vine sa-mi iau lumea-n cap cand imbatranesc asteptand sa se incarce o paginuta acolo.

sper sa va fie de folos detaliile – Cristinico eu zic ca merita – ai vazut ce colectie mare exista pe teme de antiplictis mestesugaresc? 🙂

sa mai zic si de maagazinul de hobby? intra numai si-ai sa vezi ca nu mai scapi de mania online. 🙂

2 gânduri despre „carticele – pentru cristina

  1. multumesc pentru poze! apreciez efortul, mai ales ca stiu ce inseamna sa ai internet de decor doar. imi inchipui prin ce-ai trecut!
    carticelele par a fi bune tare, o sa le am in vedere, ca stelutele alea imi cam lasa gura apa. cat despre mag de hobby (ala din poza, nu?), sunt vaccinata, ca am si eu pe blog o lista intreaga de astfel de magazine. am facut comenzi peste comenzi, am o multime de chestii care imi „trebuiau” la momentul comenzii, iar acum zac prin cutii, in asteptarea „inspiratiei” 🙂
    eu iti doresc tie spor la lucru si sa ne arati si noua daca faci ceva de prin carticele, da?

Lasă un răspuns

