simfonie de toamna – cam pompos , nu?


dar incepe dansul in gradina mea. Numai de n-ar da vreo bruma – Doamne , nu sunt doua toamne la fel!

dragele mele crizantemotufanele sunt in elementul lor – umezeala, ca le uda M. in fiecare zi , frig noaptea dar nu din cale-afara , cald ziua dar cu masura si dragoste cat cuprinde

ImageImageImageImageImageImageImage

si-o ramasita de vara – carciumaresele mele au luat-o razna dupa canicula de-acum o luna si infloresc cat pentru inc-o vara. Si cand te gandesti ca nici nu le-am semanat eu anul asta. Au ramas de acum doi ani seminte prin pamant.

ImageImageImageImageImage

3 gânduri despre „simfonie de toamna – cam pompos , nu?

Lasă un răspuns

