la billa -pentru ca nu ma pot abtine


Va spuneam acum ceva vreme ca dupa ce m-am distrat copios la Interex-ul pe cale de disparitie (si-a dat obstescul sfarsit deja la ora asta) m-am plimbat putin si pe la Billa. Si cum soarta tine cu mine – mai putin cu buzunarul meu ca-mi trimite numai chestii tentante – m-am pricopsit cu sase bucati la pretul tentant de doar trei lei una.

IMGP0389

mare branza !  si nici nu suport halloween-ul!

IMGP0395

Sunt din ceramica , au capac si sunt doar niste lumanarele.

IMGP0394

Daaaar …..dupa ce se vor consuma ….

IMGP0390

IMGP0391

IMGP0392

vor deveni….

IMGP0393

sase minunate solnite sau ma rog recipiente pentru diverse condimente.

Parca-mi pare rau acum ca n-am luat inca sase.🙂

6 thoughts on “la billa -pentru ca nu ma pot abtine

Lasă un răspuns

