ce-am mai facut – 2


Pai a sosit gardul viu. Vineri s-a intamplat. Frumos impachetat infasurat in talas umed la pachete de cate 10-11 fire. Si sambata am avut doi baieti  care mi l-au plantat. Sub atenta mea indrumare si supraveghere bineinteles. Dupa toate regulile , au sapat , au maruntit , au afanat , au plantat pe doua randuri , in zig-zag. Apoi M. l-a udat din belsug in fiecare zi. Arata bine si sper sa se prinda. Apoi a fost ziua mea. Nesemnificativ si fara mare chef. Apoi a venit cadoul de ziua mea. Dupa ce ani de zile am raspuns invariabil ca-mi doresc foarte tare un circular anul asta m-am convins ca-l doresc degeaba si mi-am dorit un migdal. Pe care l-am si primit impreuna cu alti trei trandafiri din care unul catarator si pe care i-am plantat in seara asta. Nu mai am timp sa fac poze sau daca le fac nu mai am timp sa le postez sau sa le aleg. Deci din nou va trebui sa ma credeti pe cuvant. Oricum sunt foarte entuziasmata de noii locatari ai gradinii mele si abia astept – ce credeti ? – primavara. Ma omoara zilele astea scurte. Inca e cald. Ceata-si face insa de cap in fiecare zi pana pe la pranz. Ar fi bine sa ploua. Ar fi ideal sa ploua de fapt Unul din cei doi baieti cu gardul viu s-a oferit sa ne sape via. Bineinteles ca am accepat cu bucurie. Si el a fost multumit si noi. Unde mai pui ca avea mare nevoie de bani – are noua copii de hranit , cel mai mic abia are un an iar cel mai mare 17. Ma ingrozesc doar gandindu-ma prin ce trece bietul om zilnic. I-am dat pe langa suma ceruta inca pe atat si un sac cu haine pentru copii ca doar aveam podul plin. A promis ca mai vine iar eu i-am promis ca-i mai dau. Pana una alta n-a mai fost sapata via noastra la cazma de vreo 10 ani. Si ce bine-i sta asa. Da , deocamdata doar atat. Sambata viitoare mi-am propus sa termin de musuroit pomii si trandafirii. Apoi intru la sortat haine. Promit.

6 thoughts on “ce-am mai facut – 2

  1. Chiar daca a fost fara chef si urarea mea vine mai tarziu, eu iti doresc sanatate multa si tot binele din lume.
    Si poate-ti faci un pic de timp sa arati si la altii, incepatori si capiati, cam cum ar trebui sa arate un lucru bun facut. dar numai daca ai timp si chef sa pui in blog🙂
    La multi ani!

    1. Multumesc pentru urari Iulia
      Chiar azi de dimineata m-am invrednicit sa fac niste poze pe langa gard. O sa incerc sa le si postez dar net-ul asta imi face figuri , abia reusesc sa raspund doua vorbe ca ma deconectez. Net de serviciu , de!🙂

Lasă un răspuns

