parea atat de simplu


si chiar este. Daca aveti si ajutoare merge snur. Ziare gasiti voi cateva ,un betisor de frigaruie – nu , nu facem frigarui chiar daca betele si ziarele pot fi folosite si pentru asa ceva, un dram de aracet ,niste acuarele , putin lac  si cam atat.

Pentru ca am vrut mai mult sa vad daca merge – in filmulet  parea totul atat de simplu si rapid- n-am mai facut fotografii decat cu inceputul si sfarsitul.

IMGP5858 IMGP5859 IMGP5860 IMGP5861 IMGP5862 IMGP5863 IMGP5864

IMGP5865

Mai multe minunatii de acest fel – si nu numai – gasiti aici : http://www.gustamonton.com

Eu va anunt ca m-am abonat.

15 gânduri despre „parea atat de simplu

    1. Buna Martha. Eu chiar m-am indragostit de ideile tipei asteia si abia astept sa incerc si alte modele. Chiar ieri am studiat un cosulet facut din rotocoale (tot din ziar bineinteles). Are multe idei interesante iar filmulete sunt admirabil realizate. 🙂

Lasă un răspuns

