experimente (2)


din aceeasi categorie

Cand s-a topit zapada am gasit cateva mladite de trandafiri rupte de greutatea stratului. Mi-a fost mila de ele si le-am luat in casa. Le-am pus in aceeasi jardiniera de incercari. Pana acum se impaca bine cu ghimbirul. Sper peste-o luna sa-i pot transfera in gradina. Scuze pentru foto dar e cam bezna la ora la care postez.

Voi reveni cu prospaturi curand.

ImageImage

4 gânduri despre „experimente (2)

    1. am vazut aseara o emisiune pe Digi life despre trandafiri. Am aflat niste lucruri extrem de interesante pe care nu le-as fi banuit macar. Se pare ca trandafirii sunt predispusi la incrucisari si modificari genetice naturale si-si transmit noile caracteristici urmasilor. Din maciuliile de trandafiri ies trandafiri si nu macesi salbateci cum imi inchipuiam eu. La vara voi experimenta putin pe tema asta. Conform celor din emisiune asa se obtin soiurile noi de trandafiri , prin polenizarea incrucisata si apoi semanarea maceselor pentru obtinerea rasdurilor – metoda este practicata in rosarii. Florile sunt protejate apoi pentru a nu fi influentate de alti factori si se asteapta rezultatul. Am vazut si cum se altoiesc trandafirii pe o radacina de maces ( e cel mai bun portaltoi pentru ei) si se pare ca devin mai rezistenti daca sunt udati mai rar. i un lucru foarte important – afidele sunt mancate cu mare pofta de gargarite. E ceva , nu?

Lasă un răspuns

