Fac ce fac si nu mai ajung sa postez decat din an in paste. De fapt nu prea fac nimic fata de ceilalti. Asa ca …ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage.

Iar sambata am reusit cu chiu cu vai sa seman cateva randuri de salata , patrunjel , ridichi si niste mazare pe langa gard. Ploaia de azi cred ca le-a venit de minune si desi aveam alte planuri marete nu m-am suparat prea tare  pentru ca m-a scutit de udat.

6 gânduri despre „

  1. ce culoare frumoasa au brandusele!
    mai, facem si noi ce putem. ce nu, asta este, ce sa facem acum, sa ne omoram? cat timp avem, atata folosim, mai bine sau mai rau.
    daca ai reusit sa semeni esti cu un pas inaintea altora. eu n-am reusit in gradina decat sa strang ce-a facut max peste iarna (scuze) si asta m-a doborat. s-a mai adaugat si vremea care nu te imbie deloc sa iesi, viroza sotului si gata, aleluia gradina. eu sper sa nu fie prea tarziu dar si daca este, asta este, nu pot sa mai fac nimic.

    1. Stiu cum e Cristinico ! Si eu am de strans carnaciorii lui Kimi. Pe Max al meu l-am cazat in garsoniera lui precum ai vazut dar tot imi lasa si el „bucurii” pe ici pe colo cand ii dau drumul la joaca. Tare l-as lasa sa alerge pe camp dar mi-a teama sa nu muste pe cineva ca nu este educat niciun pic. Doar de mine asculta si asta cand vrea el. Dar sa apar pe cineva de el nu cred ca sunt in stare ca asta rupe tot.

  2. Daiana, nu stiu cum e cu timpul asta, de ce nu ne mai ajunge. Eu am intrat iar intr-un vartej de-al lui si nu mai pot sa ies! 🙂
    La tine, gradina pare sa fie acum sub control!

    1. Doar pare Gabico , doar pare. Mai am destule de facut , am de mutat niste crizanteme , le-as muta langa gard dar M. zice ca „poate vara asta facem gardul din spate si atunci le pui degeaba” – „poate”-le asta dureaza de ceva ani printre altele 🙂 – mai am de taiat via , de reparat solarul ca acus-acus vine si vremea lui , rasadurile nu le-am pus in pahare , stau pe pervaz inghesuite intr-un bidon de plastic – poate le gasesc intr-o zi culcate ca sa scap si de grija lor- ar mai fi de mutat niste tufe , de curatat niste cotete de pasari, de tuns gardul viu si peste toate nenorocitul de pir care-mi incalceste tot. Am distrus toate garofitele din cauza lui. 😦

Lasă un răspuns

