IMGP9086

pentru ca nu ma pot abtine – iar


si ce daca am luat asta toamna trandafiri? Mai am loc destul asa ca trecand in fuga pe la Kauf am zarit cu coada ochiului rastelul cu ghivece si … n-am putut sa ma abtin. Si ce daca nu am bani ca ziua de salariu este luni ce va sa vina… cu ultimele resurse am achizitionat doi trandafiri. Vorba vine 2 ca de fapt cu 20 lei au iesit vreo sase fire la socoteala. Unul a fost piticut – un rosu portocalios , vibrant si plin de viata , pictat parca in guasa.

Image

Celalalt a fost un ghiveci mai mare cu nici mai mult nici mai putin de cinci  fire distincte. Un roz deviat putin spre ciclam , intens in mijloc iar spre margini petale decolorate cu nuante verzui. Parca e pictat in acuarela , stravezie e culoarea , a fost dragoste la prima vedere.ImageImageImage Nu stiu daca aparatul a surprins exact culoarea – nu mereu iese ce vad – si nici lumina nu mai era prea grozava. Ghiveciul mare l-am desfacut in doua iar pe cel mic l-am pus singurel langa parul in agonie pana anul trecut. Anul asta vad ca-si revine. Probabil a reusit sa strapunga stratul de pietris care-mi captuseste gradina , strat ramas de la constructia casei. Deci , cand e vorba de gradina chiar nu ma pot abtine.

18 thoughts on “pentru ca nu ma pot abtine – iar

    1. Pai Sis , macar pe blog s-o gat ca-n casa e inca dezastru. Si pana nu termin cu gradina nici n-am sanse. Trandafirii din pacate nu miros. E cam ca nunta fara lautari dar daca mireasa-i frumoasa merge si-asa.🙂

  1. Felicitari pentru noua fata a blogului!
    Cu achizitionarile astea, te inteleg foarte bine. Daca iti place ceva foarte mult, de ce ti-ai refuza placerea? Banii se duc oricum!

    1. Elisa nici eu nu stiam la inceput si pana m-am prins am aruncat vreo doi care se uscau saracii in ghivecelul ala minuscul. (asta se intampla pe cand inca mai stateam la bloc) apoi , la casa am zis fie ce-o fi , mai rau n-are cum sa le mearga.🙂

  2. cele mai frumoase flori , eu am pus o gradina intreaga , numai trandafiri…era gradina de legume a tatalui si cum pe el l-am pierdut , am umplut-o cu trandafiri de toate culorile !

  3. Daca vine vorba de trandafiri, nici eu nu sunt mai prejos!🙂 De cate ori trec pe langa raftul cu pricina, toamna sau primavara, fac eu ce fac si mai aleg cate unul (si nu stiu cum se face ca de fiecare data imi face cu ochiul cate o nuanta noua, pe care musai sa o adaug colectiei din gradina parintilor). Trandafirasi pitici, la ghiveci, nu am luat niciodata. Nu stiam ca pot fi plantati si acestia in gradina.

    1. oho , ba da si arata grozav. Ajung pana la 60 cm inaltime si daca-i pui apropiati poti face chiar un gardut inflorit cu ei. Infloresc toata vara pana toamna tarziu si iarna nu au probleme , sunt si rezistenti la bolile trandafirilor. . Atat ca nu miros in rest ….🙂

Lasă un răspuns

