colectiile mele – lalele


Nu foarte multe , nu suprafete intinse , nu covoare de culoare ci mai mult stropi , divers colorati . Adunate an de an , inflorite dupa doi , sau trei , uitate unele , anul asta mi-au facut o reala surpriza iesind aproape toate la iveala cu flori cu tot.🙂

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

 

20 thoughts on “colectiile mele – lalele

  1. Ai cateva exemplare foarte interesante! Trebuie sa ai rabdare cu ele, sa le inmultesti pe cele care se naturalizeaza si vei avea peste ceva ani si suprafete intinse!

    1. Intr-adevar Gabico , cateva sunt foarte interesante. Si sunt unele care n-au iesit in poza in toata splendoarea lor. Sunt unele pe care nici nu stiam ca le am , cum ar fi cele (aproape) negre , cred ca sunt din cele aduse de Madalina din Olanda. Anul trecut n-au facut decat frunze deci nu prea stiam ce hram poarta ca mi-a venit cu un sabot plin cu bulbi.🙂

    1. Martha , au avut la Kaufland toata iarna si n-am cumparat ca fraiera. Eu n-am decat doi bulbi si aia de capatat si uitasem de ei. Era sa le smulg de cateva ori ca nu seamana la frunze cu cele de lalele. Apoi le-am gasit intr-o zi inflorite si m-am minunat si eu cat sunt de frumoase.🙂

      1. o sa fiu cu ochii pe magazine la toamna, poate gasesc si eu. Pamantul nostru e foarte prost, am pus niste crini, n-a rasarit nici unul. Am trei trandafiri, le merge asa si asa. Trebuie sa aducem niste pamant bun, de padure, altfel nu cred ca am sanse.

        1. Nici al nostru nu-i mai breaz si nici cel adus n-a fost de soi (ne-a fentat individul care l-a adus). Crinii vor rasari la anul cu siguranta – si eu am patit la fel cu ai mei , nici nu mai stiu ce-am cumparat atunci dar acum sunt toti plini de boboci. Sper doar sa nu vina vreo vijelie sa mi le rupa. Nici trandafirii nu sunt grozavi din primul an. Abia in anul urmator sau chiar dupa doi ani isi dau drumul in toata splendoarea lor. Mai repede si mai frumos se dezvolta cei prinsi din butasi cu borcanul. Asa ca de fiecare data cand am cumparat un trandafir am incercat sa prind si-un butas de la el. Daca moare primul ramane celalalt si fara lastarii suparatori de maces din portaltoi.

    1. sa stii ca asa e Ilincuto. Slava Domnului au tot inflorit cam toata luna aprilie. Mai astept acum la o ultima transa roz desi s-ar putea sa nu le vad decat la anul tinand cont ca n-am pus bulbii de asta toamna.🙂

Lasă un răspuns

