recolta de anul asta


da , stiu , iar o sa ma certati ca sunt scumpa la vorbe si vedere dar ce sa fac? Politica de securitate a companiei nu ma mai lasa sa-mi fac de cap. Asa ca mai pe fuga mai pe-ascuns , iaca , hop si eu cu rosia mea. 🙂ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

10 gânduri despre „recolta de anul asta

    1. daca faptul ca am pus rosii si pe randul pe care in anii trecuti aveam castraveti se cheama rotatie atunci da , folosesc. 🙂 Nu Gabico. In solar pun doar rosii si nimic altceva. Celelalte sunt prea ieftine si destule babute la piata fara ingrasaminte ca sa ma mai complic. In plus pamantul nu-i prea grozav iar buruienile ma omoara. Pe alea da , le rotesc , un an e stir , in altul e uler , in altul e matraguna sau mohor. 🙂 🙂 🙂 Anul asta nici fasolea nu mi s-a mai facut , sfecla rosie a ramas la stadiul de 2 frunze, castravetii ioc , dovleceii la fel , ridichile au fost iuti , ceapa a iesit de samanta … si daca n-ar fi plouat …. Macar cu rosiile sa-mi scot parleala. 🙂

  1. Supeeeeer! sa le mancati cu placere!
    ale noastre abia acuma incep sa se coloreze.
    imi plac tare mult pozele! parca o vad pe mami si pe mine! 🙂
    Dumnezeu sa va dea sanatate sa ne mai tot puneti pe masa minunatiile de rosii!
    apropo, ce soi e cu asa multe rosii pe un fir? ale lu mami se fac 2 maxim 3 pe un fir.
    anul asta avem un soi in plus. am luat seminte de la niste roii de la lidl, pe ciorchine, mici cam de marimea prunelor.

    1. Draga Tizo , habar n-am. Le-am luat drept Rila dar nu seamana cu Rila de anul trecut. In plus cred ca-s doua soiuri de fapt. Unele babanoase iar altele rotunjoare si uniforme. Dar parca mai conteaza? Important e ca-s buuune rau si sanatoase. 🙂
      Multam de urare , sanatate la toata lumea. 🙂

Lasă un răspuns

