rasfoind


nitel pe blog imi dau seama ca nu prea mai am inspiratie. De vina e caldura in primul rand , apoi oboseala , apoi  lipsa de timp …. Pozez in continuare , incerc sa pun cap la cap de-o colectie noua dar n-am timp s-o finalizez. Poate la iarna ma voi incalzi cu parfumul unor trandafiri din vara asta. Si uite-asa incet , incet am trecut de jumatea lui august. Vremea s-a schimbat deodata. Dimineata e mai racoare. Sper ca de acum incolo sa fie de-a dreptul rece. Ah , de ce nu stau la munte? Sau macar mai la deal un pic. M-am saturat de tantari tiuitori si mancatori de sange. M-am saturat de amiezi fierbinti , de nopti naucitoare , de dimineti in care te scoli mai obosit decat te-ai culcat. Vreau 15 grade in termometre , nu 51. Iarba s-a parjolit de-a dreptul cu toata stropeala noastra. Toata gradina e pleostita , obosita si ea de atata fierbinteala. Kimi are-o limba de-un cot. Max la fel. Gainile nu mai oua iar puii nu mai mananca. Rosiile sunt pe trecute , buruienile la fel. Daca pana si buruienile o duc greu…. Gardul viu minune inca mai asteapta o minune. Sa ploua putin ca apa din furtun nu-i mai ajunge. S-a facut de vreo 70 de cm. Jumate din cat se laudau vanzatorii. Tot e bine. Poate la anu’ isi da drumul „mai cu talent”.  E noapte. Greierii greieresc asurzitor. Parca ar incepe sa miroasa a toamna… Chiar mi-e dor de toamna. Si mi-e somn. Si va las ca maine ma duc la birou ca nu-s bugetara. Pa!

5 gânduri despre „rasfoind

  1. Buna ziua!

    Am lansat de curant cu proiect in care promovam si vindem foisoare de gradina, casute in copac, balansoare si multe chestii dragute. Vroiam sa stiu daca v-ar interesa un schimb de link-uri sau o metoda de ajutor reciproc. Sunt convins ca veti gasi interesant site-ul nostru http://www.foisoare-gradina.ro . Astept un semn pe info@foisoare-gradina.ro .

    Va multumesc si va doresc un weekend minunat, alaturi de cei dragi!

    Valentin Danaila
    http://www.foisoare-gradina.ro

  2. postare scrisa de Daiana.
    hopppaaa stai ca nu-s io, e alta Daiana.
    dar fix parca as fi scris io!!!! fix! fix!

    ieri a plouat putin. a fost ceva mai racoare. am rasuflat usurata.
    apoi azi iar 30 si ceva de grade la pranz.
    insa dupa-masa in sfarsit a plouat ceva mai mult!
    aer curat si racorooooos! mmmmm!

  3. Nicicum nu e bine…:( la mine vara a tinut vreo 3 saptamani si toamna a inceput in luna iulie. Prea multa ploaie, prea multi nori si prea rece pentru lunile de vara. Eu am nevoie de soare si caldura, ca altfel nu functionez…:) Florile au crescut frumos, dar asa cu intarzieri… abia in august am inceput sa culeg primele rosioare. Dar cum cred in „balanta” si echilibrul naturii, ce a fost rau trece si …. undeva-ceva-candva o ne fie de mare bine.

  4. ah , Vasi , ca bine zici! Cand eram mica , mica, ma punea mamaie sa joc paparudele cu foi de brusturi la brau . Dar pe vremea aia si ploile erau mai intelegatoare si soarele mai domolit. 🙂

  5. Suntem exact pe aceeasi lungime de unda, chiar daca eu stau la deal si tu la vale. Traiam ” aceeasi drama a naturii „, numai ca…….la noi ploua de doua zile si este atat de bine, incat imi vine sa strig in gura mare :))
    O sa descant sa vina si la voi :))
    Pupici!

Lasă un răspuns

