inca o miercure ratata – filigran


si bineinteles ca Bucurestenii au postat toate crengile frumoase ca doar nu era sa m-astepte pe mine. 🙂ImagineImagineImagineImagine

5 gânduri despre „inca o miercure ratata – filigran

    1. Hm, zici tu ca sa ma simt eu bine! Dar de multe ori ma gandesc ca undeva se produce un transfer de ganduri intre Simona , tu si eu. Normal ca voi sunteti primele si mie nu-mi ramane decat sa va citesc. Altfel ma simt ca si cum as copia la teza. ( nu ca n-as fi facut-o vreodata – hahahaha) 🙂 🙂 🙂

      1. Si tu ai impresia asta? Ca si eu o am demult.
        Unde m-ai pui ca s-a intamplat sa postez in aceeasi zi un articol cu acelasi subiect ca al Simonicii, fara absolut nici o sursa de inspiratie.
        Si da, e cam aiurea, cam ca atunci cand copiezi la teza 🙂

Lasă un răspuns

