incet dar sigur


gradina capata culoare. De la albul boabelor de ghiocei , la movuliul branduselor , culori inca reci numai bune pentru vremea de afara. Dar pe langa ele se itesc curioase , vestitoare de soare , alti crocusi plantati in toamna , galbenele narcise si bumbi roz de primule. Ma zgandara palmele dar e noroi si inca-mi ingheata degetele. Cred ca martie e cea mai lunga luna , prea frig pentru afara , prea cald pentru inauntru. Tot invart plicuri cu seminte , cumpar ca o apucata tot ce-mi pica in mana , parca am intrat in sevraj de gradinareala. Mugurii sunt inca mici, atat de mici ca nici nu pot focaliza obiectivul pe ei. In schimb cartitele stiu ele ce stiu ca mi-au umplut gradina de musuroaie , asezate sistematic la cate un metru distanta urmarind perfect paralel linia potecii. Cutzica , javrita ingrata m-a parasit , nu stiu pe unde haladuie , vine cam o data pe saptamana , mananca repede niste gozaris , imi mai arata cate-o labuta mursicata si pleaca iar in hoinareala probabil dupa vreo codita de catea. Am luat doi rododendroni. Unul mov si unul rosu – cel putin asa zice poza – sunt plini de bobci , nu i-am plantat , inca sunt afara pe terasa in ghivecele originale. Poate weekendul viitor le vine randul , poate mai iese putin soarele. Nu ca mi-ar displace din cale afara vremea asta – chiar e nevoie de apa – chiar ploua prea putin – dar nerabdarea de a iesi la aer ma framanta. Ies si adulmec zarile precum Kimi in fiecare dimineata. Si miroase promitator.

7 gânduri despre „incet dar sigur

  1. Draga Daiana, blogul tau a fost inspiratie pentru mine. Asa mi-a aparut gandul…oare pot si eu sa am un blog in care sa scriu despre preocuparile mele? Tu scrii cu talent! Felicitari! Iti urez mult bine si realizari mari!
    cu drag, Adriana

  2. Inca putin si se da liber la gradinareala 🙂 Sa stii, ca si eu stau pe ace, ploua si la noi in ultimele zile si s-a racorit, de parca n-ar fi martie, ci decembrie. Dar e buna ploaia, o sa avem recolte mai frumoase in vara 🙂 Numai bine, Daiana !

  3. Buna ziua. Semnalele sunt imbucuratoare, desi dupa vremea din ultima perioada inca nu se vad semne clare de imprimavarare. Sa aveti o primavara frumoasa plina de caldura si recolte bogate.

Lasă un răspuns

