la cererea voastra


incerc sa va fac pe plac si cu poze ca doar nu le-am facut degeaba , nu?

La cererea generala incepem cu glicina 🙂

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

8 gânduri despre „la cererea voastra

    1. de salcie nu-i o problema ca e mai departe si am eu grija sa le descalcesc. Si uriasa chiar nu m-ar deranja daca ar deveni ca asta a fost si intentia , s-o las sa acapareze casa. De-o vrea sa mearga si spre curtea gainilor cu atat mai bine – si chiar are intentia asta. Eu sunt incantata ca in sfarsit a inflorit. Mai am eu plante din astea simandicoase care se lasa asteptate si rugate. 🙂

  1. Draga Daiana, sa fie glicina de la mine?! Va creste de acum incolo extrem de repede si viguroasa, dar ai grija cu panourile de lemn, ca le va distruge daca se va incolaci pe ele. Eu asa am patit cu pergola.

    1. Gabico , asta din poze e cea cumparata pe care-am tot bibilit-o ani la rand. Cea de la tine e in coltul celalalt al terasei spre rasarit. S-a ridicat si ea pana sus dar fara flori deocamdata. E primul an in care depaseste nivelul terasei. Practic , pergola de la terasa pentru glicina am facut-o. 🙂

Lasă un răspuns

