colectiile mele – trandafiri – ilustrare la punctul trei


 am pierdut o ora incercand sa-i numerotez si sa-i aleg pe cei mai frumosi , n-am reusit asa ca iata-i pe toti gramada. ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

10 gânduri despre „colectiile mele – trandafiri – ilustrare la punctul trei

  1. pai dupa ploile-astea doar ce-am desburuienat si deja s-a facut loc berechet, Am deja lista facuta pentru comenzile de la toamna deci M. exagereaza ca de obicei. Cred ca voia spatiul numai pentru gazonul lui. 🙂

  2. Tu sau nu pui poze deloc, sau ne bombardezi, de ne lasi gura-casca 🙂 Fantastica e colectia ta de roze ! Am vazut printre ei cativa cataratori de exceptie. Sa-ti traiasca si sa-ti infloreasca de la an la an mai frumos, Daiana !

    1. Multam Dani , sper sa ajunga la fel de mari ca cei pe care-i ai tu. Cred ca dupa crizanteme – care sunt florile mele de suflet – trandafirii sunt preferatii mei , apoi toate celelalte pe locul trei. 🙂

  3. Tu ai pierdut o ora catalogandu-i si eu admirandu-i. Sunt superbi, atatea soiuri si culori si…minunati. Gradina ta cred ca e o spendoare. E clar, la anul imi umplu gradina de trandafiri de toate culorile.

    1. Din pacate cu ploile astea se trec foarte repede , unii nici nu mai apuca sa-si desfaca bobocii ca se strica de atata apa. In plus i-au cam napadit ierburile si implicit rugina. Noroc totusi ca majoritatea infloresc toata vara. Multumesc pentru vizita si te mai astept 🙂

    1. pai draga Sis , sa vedem , trei la intrare pe stanga cu inca unul ba nu doi langa gard in fata , plus unul langa pin si alti…….iarba….corcodus…terasa….in spate…. langa liliacul de la tine plus ala de latine si cu aia trei care inca n-au inflorit decat pe eticheta cred ca mi-au iesit vreo 41-43 . Cred … oricum M. zice ca nu-s intreaga ca doar vad bine ca nu mai am loc si ma incapatanez sa cumpar sau sa „cumpar” in continuare. 🙂

Lasă un răspuns

